După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 4 iunie 2019

Actorul Michael Sleggs mai are doar câteva zile de trăit: „Nu sunt speriat de această situație. Inițial am fost, dar, m-am întors la Dumnezeu și la credința creștină. Citesc zilnic Biblia, ascult cântece creștine și predici care mi-au schimbat total gândirea spre pace și recunoștință."

Vești îngrozitoare din partea actorului Michael Sleggs. Starul a dezvăluit că suferă de o boală în fază terminală. Potrivit acestuia, mai are puțin de trăit, așa că a decis să le împărtășească prietenilor săi virtuali și fanilor vestea teribilă.
Actorul, care a devenit cunoscut datorită rolului Michael „Slugs” Slugette în comedia BBC 3 „This Country”, a dezvăluit că zilele îi sunt numărate, așa că își va petrece ultimele zile din viață acasă, înconjurat de către cei dragi.
Bună prieteni, după cum mulți probabil știți am petrecut mult timp în spital în ultimele luni. Această ultimă dată mi s-a spus că ajung la sfârșit și nu rămân fără opțiuni așa că m-au trimis acasă în îngrijire paliativă pentru a-mi petrece ultimele zile acasă. Nu mi s-a spus exact cât mai am de trăit dar deteriorarea s-a produs rapid.

Actorul i-a îndemnat pe fani să îi cunoască pe Iisus

Dacă vă întrebați de ce nu par speriat de această situație. Inițial am fost, dar, cum se întâmplă de obicei pe timp de criză, m-am întors la Dumnezeu și la credința creștină. Citesc zilnic Biblia, ascult cântece creștine și predici și mi-au schimbat total gândirea spre pace și recunoștință.
Băieți, indiferent de problemele medicale, am fost binecuvântat cu cea mai bună viață și cei mai buni prieteni și în afară de faptul că nu am urmat căile lui Dumnezeu mai devreme nu am niciun regret.

Dacă încă nu îl cunoașteți de Iisus, singura mea speranță este să ajungeți să Îl cunoașteți înainte să ajungeți în starea mea. Vă va zgudui lumea în cel mai bun mod posibil” a spus actorul pe social media, potrivit Unica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.