După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 6 mai 2019

Peter Costea 🔴 Gladiatori sau filozofi?

Fiind recent în Italia, un român mă numea un gladiator al credinței, un termen simbolic având în vedere prezența mea la Roma. Afirmația aceasta a fost făcută în contextul unei conversații despre diversele acțiuni în care am fost implicat de-a lungul anilor, inclusiv pentru familia tradițională la referendum, demersurile împotriva parteneriatului civil, poziția mea în sprijinul Laurei Bretan, Familia Bodnariu și alte implicări similare.
Comentariul nu a fost făcut pentru a mă măguli și nici eu nu-l postez cu gânduri arogante. 
Totuși, afirmația lui m-a pus pe gânduri, dându-mi seama că în spațiul politic românesc, cât și în cazul candidaturilor curente, 99% dintre politicieni și candidați, discută filozofie sau ce ar dori să facă, dar aproape nimeni nu poate spune clar, în mod direct și specific, ce a făcut exact, concret, până la acest punct în viață.

Pragmatismul și simțul practicului care mă caracterizează, cred că mă diferențiază și distanțează de mai toți candidații la europarlamentare. Un avocat nu este un filozof, ci un om de acțiune. Filozofia nu rezolvă probleme, doar le analizează subiectiv. Doar hărnicia, mânecile suflecate, un plan bun de bătălie și acțiune dau rezultate.
Sunt onorat să fiu înconjurat de mii de oameni ca dvs., care au același simț al pragmatismului și al practicului și care doresc mai mult ca orice nu doar discuții pe marginea problemelor, ci rezolvarea lor. Clienții așteaptă ca avocații să le rezolve cazurile și nădăjduiesc, cu sprijinul dvs., să realizăm lucruri bune și tangibile pentru o Europă creștină.

Vă numesc pe toți gladiatori ai credinței, fiind supraviețuitori ai comunismului ateu, și tot împreună vom înfrânge secularismul arogant și agresiv care a intoxicat spațiul public. Vă mulțumesc din nou pentru atenția acordată campaniei mele.
Peter Costea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.