După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 23 mai 2019

Corneliu Berari 🔴 Votez Peter Costea la europarlamentare

Mă grăbesc să precizez că, în ce mă privește, consider că, în foarte multe cazuri, cel mai potrivit este ca opțiunile electorale să rămână în sfera privată, sub protecția constituțională a dreptului la caracterul secret al actului electoral.

În consecință, nu aș fi scris aceste rânduri, în care îmi voi prezenta și justifica pe scurt intenția de vot la europarlamentare, dacă nu aș fi publicat în urmă cu ceva timp un articol în care îmi exprimam rezerva în privința participării la aceste alegeri. Vezi acest articol.

În articolul cu pricina enumeram mai multe pricini pentru care nu intenționam să particip la aceste alegeri.

Nu le mai reiau aici, cine e interesat poate să le citească în articolul cu pricina.

Între timp, după o perioadă de reflecție, am decis să revin asupra intenției mele inițiale. Mi-am schimbat opinia: mă duc la vot și îl votez pe domnul Peter Costea (poziția 16 pe buletinul de vot la alegerile pentru Parlamentul European).

Continuarea pe www.activenews.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.