După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 24 aprilie 2019

Ziar de Cluj.ro: Drama unei eleve de la Liceul Teoretic Creștin Pro Deo: batjocorită de profesori și colegi, fata s-a mutat la altă școală - VIDEO

Nota Redacției NewsNet Creștin: 
Pentru o informare cât mai obiectivă asupra cazului prezentat în articolul de mai jos, am solicitat un punct de vedere conducerii Liceului Pro Deo pe care îl vom publica imediat ce vom primi un răspuns la solicitarea noastră. 

În schimbul unei taxe de școlarizare de 3.600 lei/an, o elevă a unui liceu penticostal din Cluj-Napoca a fost catalogată orfană și curvă, de către profesori și colegi, potrivit mărturisirilor părinților fetei. Totul s-a petrecut în ultimii doi ani. Coșmarul adolescentei a fost atât de mare încât s-a mutat la o altă școală.
Motto: „În vremuri de compromis, în care societatea a sfărâmat din nou tablele Legii, școala creștină rămâne unica soluție pentru modelarea caracterului cristic în noua generație”.
Cu aceste cuvinte se mândresc cei de la Liceul Teoretic Creștin PRO DEO, un renumit liceu privat din Cluj-Napoca, unde crema penticostală din oraș își trimite copiii pentru a-i face mai buni, într-o lume plină de oameni răi. Chiar sunt educați acești copii potrivit dogmei creștine?
Matei 10:34 „Să nu credeţi că am venit s-aduc pacea pe pământ, ci sabia”
Cazul Andreei Mitrea ridică niște semne de întrebare cu privire la modul în care se face educația în această școală. Problemele elevei au început în 2 martie 2018.
„Am fost chemat la școală de urgență, fetița mea era acuzată de cinci lucruri pe care nu mi le-au demonstrat nici în ziua de azi. Că distribuie materiale obscene, că amenință cu bătaia colegii. Eu atâta am cerut, să îmi demonstreze că e așa. Am trimis scrisoarea și la Ministerul Educației și la Inspectoratul Școlar Județean Cluj, la Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării și la Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului”, a mărturisit, pentru Ziar de Cluj, Daniel Mitrea, tatăl fetei.
Ce a urmat a fost greu de digerat pentru orice tată.
„A fost exmatriculată o săptămână, am vrut să ne mutăm din țară. Rugam directorul să găsim o soluție onestă, el îmi transmitea să mă mut în Baciu sau Florești. În aceste condiții, am ajuns la Inspectoratul Școlar pe 8 martie, iar cei de acolo mi-au transmis că ce au făcut cei de la liceu e ilegal, că trebuie primită înapoi. Eu am cerut un consilier școlar, pentru că mă temeam de agresivitatea celor de acolo”, a continuat tatăl.
În săptămânile următoare, evenimentele s-au derulat rapid, iar lucrurile au luat o turnură dramatică pentru familia Mitrea. Fata a aflat de la profesori că e adoptată. Totul s-a petrecut în fața colegilor. Pentru ea, aceasta a fost o lovitură grea.
Continuarea pe www.ziardecluj.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.