După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 30 decembrie 2018

✡ OXENTIA TOURISM VĂ DOREȘTE UN AN PLIN DE PREZENȚA LUI CRISTOS!

Shalom dragii noștri pelerini,


La acest final de an, privind în urmă, pot spune cu toată convingerea: Eben Ezer - pana aici Domnul ne-a ajutat!

Ne-am bucurat de însoțirea Lui și de faptul că ne-am putut cunoaște, am putut petrece timp unii cu alții, am trăit experiențe memorabile și chiar am legat prietenii noi care credem că vor continua și după această călătorie. Nu vom uita momentele frumoase, clipele înălțătoare trăite la râul Iordan cu prilejul actele de botez la care am asistat împreună, plimbarea cu barca pe Marea Galileii, părtășia avută în Grădina Mormântului la actul Cinei Domnnului sau emoția mini- safari-ului trăit în deșertul Wadi Rum din Iordania, o experiență unică.

Nu am putea uita nici imaginea înălțătoare pe care am avut-o asupra Ierusalimului de pe vârful muntelui Măslinilor, pașii făcuți pe Via Dolorosa, acolo unde a călcat însuși Mântuitorul nostru, grădina frumoasă de pe Muntele Fericirilor și călătoria prin canionul de la Petra. Împreună am imortalizat momente din călătoriile noastre in Israel, Iordania și am înregistrat imagini care să ne rămână amintire peste vremuri.

Nădăjduim  că pentru fiecare dintre voi a fost de asemenea o plăcere și o binecuvântare să călătoriți pe urmele Domnului și Mântuitorului nostru Isus Cristos cu agenția Oxentia Tourism și credem că veți mai face această bună alegere și în călătoriile viitoare.

Stimati pelerini, ramaneti aproape de poporul lui Dumnezeu, rugati-va pentru pacea Ierusalimului, vizitaţi locurile sfinte şi vă veţi convinge de frumuseţile create de Dumnezeu!

Va doresc tuturor sa aveti parte de un an nou, plin de prezenta lui Domnului Isus Cristos!

Vă așteptăm cu cei dragi, familie sau prieteni să plecați în vacanță alături de Oxentia Tourism – totul pentru ca voi să vă bucurați de viață!

Cu aleasă prețuire și dragoste în Cristos Isus,

Mihail Manole

Manager Oxentia Tourism

️ Călătorii în Israel în 2019:  https://bit.ly/2EWyLDh

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.