După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 5 august 2018

✉ Scrisoare misionară: Daniel Olteanu, India

Pace,
          Dumnezeu este dragoste și ne vrea pentru Sine ca să devenim ca El însuși prin Domnul Isus. Acesta este scopul planului Său de mântuire în Domnul Isus. Aceasta este o cale bătătorită de toți copii lui Dumnezeu. Mulți dintre ei sunt în galeria de onoare a lui Dumnezeu (2 Împărați 18:3).
          Dacă vrem să Îi fim pe plac lui Dumnezeu noi trebuie să ne întoarcem de la păcatele noastre și să îi conducem pe a-i noștri pe aceeași cale (2 Împarati 18:4). Încrederea noastră în Dumnezeu este pusă la încercare în situațiile specifice din viața noastră. Dacă credință noastră învinge în încercare, ea este strânsă împreună cu celelalte „trofee” ale lui Dumnezeu (2 Împărați 18:5).

Iată câteva motive de mulțumire:
1. Duminică am putut din nou vesti Evanghelia în diferite zone din jurul orașului Jalpaiguri (eu personal mă concentrez pe zonele de lângă stația de tren);
2. Tot duminică n-i s-au alăturat încă trei copii din același sat: doi din tribul adibashi (frații Rinei – o fetiță care stă cu noi) și un nepalez;
3. Luni am putut să înscriu în școli cei trei copii noi: Abel, Diplal și Kartik;
4. Am putut merge cu doi dintre copii la spital pentru consultații (unul se plângea de coșuri iar altul de o umflătura la piept). Cu ocazia aceasta am putut împărți și multe tractate;
5. Miercuri am putut din nou vesti Evanghelia în zona Jajanghi, împreună cu copiii noștri. După vestirea Evangheliei la cei necredincioși, am avut părtășie cu cele trei familii de credincioși locali (inclusiv Masa Domnului), cu multă bucurie;
6. Miercuri a venit din nou în vizită la noi Som (unul dintre băieții noștri din Nepal). El ar vrea să își continue studiile la fără frecvență. El încă este cu noi;
7. Joi am putut da ceva atenție la doi copii care sunt de mai mult timp cu noi: Ashish și Moses;
8. Vineri am vestit din nou Evanghelia, împreună cu sora Mary, în zona de prostituție din Jalpaiguri;
9. Tot vineri am avut întâlnirea de rugăciune la care a participat și fratele Paul, împreună cu familia lui.

Iată și câteva motive de rugăciune:
1. Pentru Jarul Hock, un musulman care a fost botezat cu mai mulți ani în urmă, dar a carui viață nu a fost schimbată. El ar vrea să mă folosească ca profesor de engleză într-o școală nouă construită de el;
2. Rugați-vă cu privire la primirea de noi copii. Noi avem acum trei case închiriate pentru scopul acesta în Jalpaiguri. Dar ele au devenit acum pline. Este nevoie de extindere. Avem nevoie de asemenea de lucrători dedicați cu copii;
3. Pentru sora Bucur Ramona din Portugalia care urmează să sosească la noi luni, pentru a ne ajuta timp de o lună în lucrare;
4. Pentru familia Paul și Daniela Serban. Ei urmează să sosească cândva în timpul lunii august;
5. Pentru naștere din nou pentru copiii care sunt cu noi și în special pentru copiii mai mari;
6. Rugați-vă ca Som să își poatî continua studiile;
7. Pentru ocrotirea lui Dumnezeu în lucrarea cu copiii și în vestirea Evangheliei împreună cu copiii prin sate;
8. Pentru vindecarea de boală mintală a lui Paul Munda și pentru refacerea vieții lui spirituale.

          Soare al neprihănirii, Dragoste, îți multumesc că mă dorești mai mult decât îmi pot imagina eu. Planurile Tale pentru mine sunt pace, împlinire și viața veșnică. Fie ca Duhul Tău cel Sfânt să mă transforme după cum Tu ești și Tu mă dorești. Fie ca Numele Tău să fie înălțat în fiecare încercare a vieții mele. Nu vreau să mai știu nimic decât voia și slava Ta prin Domnul Isus. Amin! 

Daniel


Împreună cu o echipă de fraţi indieni, Daniel este implicat în lucrări ca: plantare de biserici în West Bengal, păstorire, ucenicizare, evanghelizare personală, evanghelizare de stradă, evanghelizare prin film, distribuire de tractate, traducere şi scriere de tractate, afişe cu versete, cercul literar, lucrarea cu femeile, lucrarea cu copiii. Daniel este şi profesor la All Nations Theological Seminary (ANTS).

 Pentru a susţine şi financiar lucrarea în care este implicat Daniel, sunt deschise următoarele conturi:

RON RO35BRDE340SV25437653400
EUR RO31BRDE340SV25437733400

BRD, Sucursala Suceava cu specificația:  Donaţie pentru familia Olteanu   

Adresa de contact: danielolteanu@yahoo.co.uk

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.