Să o luăm pe larg. Aleksandr Soljenitin în Arhipelagul Gulag spune că, odată inteligența stalinistă i-a întrebat pe ingineri câți pasageri ar putea intra în vagoanele feroviare de pe liniile lor. Inginerii, după ce au făcut calculele au raportat rezultatele colegilor politicieni. Aceștia au rămas indignați de conturile făcute de tehnicieni. În vagoanele mamei Rusie ar fi putut intra un număr mult mai mare de pasageri decât numărul indicat de calcule, deoarece acestea erau cele mai bune vagoane din lume. Rezultatul? Inginerii au fost trimiși în închisoare ca să moară. Aceasta este esența istoriei. Ideologia declară război realității, iar dacă aceasta se răzbună, i se taie capul.
La fel este astăzi pentru ideologia de gen. Dacă odată inamicul de combătul era reprezentat de capitalism, astăzi utopiile au trecut prin sita gândirii slabe, iar adversarul s-a redimensionat, luând aspectele unui copil cu scutecul pe el. „Huggies”, un lider în produse pentru copii, a filmat o reclamă în care se poate vedea un băiețel, îmbrăcat în albastru, și o fetiță, îmbrăcată în roz, fiecare având diferite activități. De exemplu, băiețelul lovește o minge, iar fetița sărută o păpușă. O voce spune: „Ea își dorește să devină frumoasă, iar el să înscrie un gol. Ea va căuta sensibilitate, el aventuri. Ea se va ascunde, el o va căuta”. Acestea vor să explice că, având în vedere că băieții și fetele sunt diferiți încă de la o vârstă fragedă, trebuie să fie diferite și scutecele, cu zone de absorbire diferențiate pentru el și pentru ea.
Compania Huggies a fost considerată sexistă pentru că susține că bărbații și femeile sunt diferiți. Pe lângă aceasta există și o proprie teorie de gen care dorește să soluționeze diferențele sexuale, astfel încât fiecare pe o foaie albă să poată scrie apartenența la un sex sau la un altul după propria plăcere. S-a pornit și o campanie, cu scopul de a retrage materialul publicitar de pe piață, și care până în prezent a strâns aproximativ 6.400 de aderări. Inițiativa a fost relansată de către mass-media, provocând o alarmă asurzitoare. CitizenGo a lansat o petiție, în sprijinul campaniei Huggies, adunând până în prezent peste 28.500 de semnături, chiar dacă principalele mijloace media au ignorat apelul lansat de CitizenGo. Institutul de auto-disciplină publicitară a emis un aviz către compania Huggies pentru încetarea distribuirii materialului publicitar.
Asemenea inginerilor ruși cărora li s-a făcut proces pentru simplul fapt că au spus cum stau lucrurile, și cei de la Huggies vor primi o pedeapsă pentru simplul fapt că au fotografiat un dat al realității: bărbații și femeile sunt diferiți, nu doar din punct de vedere anatomic, dar și din punct de vedere psihologic, caracterial, de gusturi și înclinații. Războiul sexist al scutecelor este deja declarat. Paradigma tabula rasa a sexului - toți egali chiar și în lenjerie - necesită scutece logistic egalitare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.