Organizația Națiunilor Unite a publicat un îndrumar, în versiune revizuită, privind educația sexuală, luând în considerare anumite elemente semnalate de Planned Parenthood, pentru sprijinirea cadrelor didactice în misiunea de a răspândi în grădinițe ideologia și practica LGBTQIA +.
Organizația Națiunilor Unite pentru Educație, Știință și Cultură (UNESCO) a revizuit și redenumit documentul „Educație sexuală completă” (CSE) din 2009, forțând ideea sexului bazat pe contracepție în ceea ce site-ul „New American” consideră a fi „un atac complet asupra drepturilor părintești și moralității tradiționale, și care ar putea distruge o generație întreagă de tineri”, scrie LifeSiteNews, potrivit site-ului ActiveNews.ro.
În ciuda obiecțiilor unor state membre, „Ghidul Tehnic Internațional pentru Educația Sexuală” face ca ONU să mai facă un pas în față în ceea ce privește promovarea avortului, îndoctrinând copiii, de la cele mai mici vârste, cu propaganda pro-avort, pro-homosexualitate, pro-transgender și pro desfrîu.
Și nu sunt puțini cei care spun că impunerea educației sexuale sexualizează copiii încă de la grădiniță, promovând masturbarea, avortul, confuzia de gen, homosexualitatea, părinții homosexuali, contracepția și sexul premarital.
„Ghidul Tehnic Internațional pentru Educația Sexuală este o abordare radicală, grafică a educației sexuale, care promovează în rândul copiilor, de la cea mai mică vârstă, promiscuitatea, avortul și diverse practici și identități sexuale”, spune președintele Family Watch, Sharon Slater. „Este un atac total asupra sănătății și inocenței copiilor din întreaga lume, venit din partea uneia dintre cele mai puternice instituții”, consideră Slater.
Obiectivele UNESCO pentru copiii de grădiniță, care au împinit cinci ani, includ:
- Pe lângă memorarea cântecului „ABC”, băiețeii vor putea să „descrie” familii netradiționale, cum ar fi lesbienele care cresc un copil sau doi (sau mai mulți), precum și bărbați homosexuali ca părinți.
- Fetițele vor putea să „definească genul și sexul biologic și să descrie modul în care sunt diferite”
- Recunoscând sexul drept o simplă construcție socială, copiii vor povesti despre ceea ce simt despre propriul sex și despre sexul biologic”
- Copiii în vârstă de cinci ani vor trebui „să dea dovadă de respect” pentru părinții homosexuali, în conformitate cu sintagma „Fiecare ar trebui să poată iubi pe cine dorește”
- Copiii vor căuta „adulți de încredere” - alții decât părinții lor - pentru a afla „despre ei înșiși, despre sentimentele lor și despre trupurile lor”.
Obiectivele pentru elevii care au împlinit 9 ani sunt:
- Pe lângă învățarea tablei înmulțirii, băieții și fetele trebuie învățați că natura tradițională masculină și feminină este dăunătoare, iar „stereotipurile de gen”contribuie la violență.
- Ca și copiii de cinci ani, copiii de nouă ani trebuie să fie capabili să „explice cum identitatea genului cuiva nu se potrivește cu sexul său biologic”.
- Copiii trebuie să „demonstreze respectul față de identitatea de gen a celorlalți”. („Identitățile de gen” includ în prezent transsexuali, bisexuali, queers, indivizi intersexuali, persoane a -sexuale, pansexuali.)
- Copiii în vârstă de nouă ani ar trebui să „demonstreze respectul față de diverse practici legate de sexualitate”.
- Pre-adolescenții vor fi învățați că masturbarea este bună și nu reprezintă o utilizare abuzivă a sexualității.
- Fetelor li se va cere să povestească modul în care „comunică și înțeleg ele diversele sentimente sexuale”.
- Copiii trebuie să „descrie reacțiile bărbaților și femeilor la stimularea sexuală” și „să rezume elementele cheie ale plăcerii sexuale”.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.