După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 8 ianuarie 2018

Nelu Poenar 🔴 Rugăciune şi soluţii pentru vindecarea interioară...

"întoarce-mă Tu, şi mă voi întoarce..." Ieremia 31:18; 
 "Totuşi El* suferinţele noastre le-a purtat, şi durerile noastre le-a luat asupra Lui, şi noi am crezut că este pedepsit, lovit de Dumnezeu şi smerit; Dar El era străpuns* pentru păcatele noastre, zdrobit pentru fărădelegile noastre. Pedeapsa care ne dă pacea a căzut peste El, şi prin rănile Lui suntem tămăduiţi " Isaia 53.v.4-5 
   
      - Foarte multi dintre noi credem că dacă rănile noastre vor afecta vieţile altora, ne vom simţi mai bine, dar nu este asa. Nu uitați faptul ca o persoana ranita dar nevindecată va răni pe altii; 
      - Credem că dacă vom spune celor care ne-au rănit sau ne rănesc , ce ne-au făcut si cat de mult ne-au rănit, ne vom simţi mai bine. Dar nu este aşa... Nu ne vor înțelege si vom pierde unii din prieteni, iar durerea poate fi mai ascuţită ca oricând. (gândiți -va si la IOV);
  - Credem  că dacă îi vom  face să înţeleagă cât de tare ne-au greşit (şi câtă dreptate avem noi) ne vom simţi mai bine. S- ar putea ca ei sa nu înţeleaga iar noi nu ne vom simţi mai bine; 
  - Credem că dacă vom înţelege de ce am ales si acceptat pe unii sa ne fie prieteni ne vom simţi mai bine, dar nu va fi asa. (este drept ca fratii si surorile ni-i da Domnul, dar prietenii ii alegem noi);
   - Credem ca daca am citit din Biblie, am citit cărţi şi am vorbit cu unii consilieri, ne va fi mai bine. Este drept ca acestea ne vor ajuta, ne vor ameliora durerea si rănile noastre, dar vom descoperi mai multe lucruri cărora nu vom fi pregătiti emoţional să le facem faţă. 
  - Credem că trecerea timpului ne va face să ne simtim mai bine. Probabil parțial ne va fi mai bine dar nu vom fi vindecati deoarece multe lucruri ne vor aminti de trecut. Aici, mi-am adus aminte ceea ce am invatat la cursul de consiliere creștina cu multi ani in urma si învăț acum pe toti cursanții mei, si anume un motto, referitor la eșecurile din viața noastra:"Nu fa niciodata din eșec un monument,fa un moment"! Aceasta înseamnă ca daca lași acel eveniment sau evenimente, care ti-au produs dureri si răni interioare, acestea pot deveni un monument sau monumente înaintea ta, si nu vei mai putea progresa, vei rămâne blocat in trecutul tau !
    Am constatat ca trebuie sa faci cel puțin două lucruri care au funcţionat si pentru mine, nu peste noapte ci treptat, si cu multa răbdare : 
       a) în primul rând hotăraste-te să ierti din toata inima - şi să continui să faci asta - până când trecutul nu te mai apăsa. Col 3:13.." Îngăduiţi-vă* unii pe alţii, şi dacă unul are pricină să se plângă de altul, iertaţi-vă unul pe altul. Cum v-a iertat Hristos, aşa iertaţi-vă şi voi."
      Am spus Domnului totul, am lăsat totul sub sângele Lui si am vrut sa cred in puterea Numelui si a sângelui Sau;  Nu am vrut sa mai trăiesc in trecut, nici chiar in ziua de ieri, care aparține tot  trecutului . Încearcă si tu, si vei vedea ca functioneaza !

      b) În al doilea rând striga către Dumnezeu, roagă -  te asemena prorocului Ieremia :  "...întoarce-mă Tu, şi mă voi întoarce! " Vindeca- ma tu Doamne si voi fi vindecat," si El a facut acest lucru, prin rănile Lui am fost si sunt vindecat ! Aleluia ! 
    El mi-a auzit strigătul. Simţurile mi s-au curăţit iar emoţiile au început să se vindece. De ce? Deoarece în final, a mă vindeca a însemnat mai mult... mult mai mult pentru mine... decât a rămâne bolnav." 
    Ce a făcut Dumnezeu pentru Iosif, pentru proorocul Ieremia, ce a facut El pentru mine si pentru multi altii, in mod cert va face şi pentru tine! Dumnezeu sa te ajute si sa te binecuvinteze la acestea ! AMIN .

Nelu Poenar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.