După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

sâmbătă, 4 noiembrie 2017

Evenimentul Zilei.ro: Au ÎNVINS TEMUTUL Barnevernet. Acum CÂNTĂ de BUCURIE. Familia Bodnariu LANSEAZĂ un IMN de SLAVĂ: „SUNT UN PRIBEAG FĂRĂ DE ŢARĂ, RĂTĂCITOR PRIN LUNG PUSTIU..." (VIDEO)

Soții Ruth și Marius Bodnariu, împreună cu cei șase copii ai lor, au susținut un recital la Biserica Logos din Ploiești, pe data de 29 octombrie, scrie Evenimentul Zilei.ro.

Familia Bodnariu și-a câștigat celebritatea începând cu noiembrie 2015 când Barnevernet, temuta Protecție a Copilului din Norvegia, le-a luat copiii.

În jurul dramei acestor oameni s-au coalizat mii de protestatari din întreaga lume și copiii le-au fost dați înapoi. Acum ei s-au întors în România, renunțând la viața în țările nordice.
În recitalul din 29 octombrie, a fost și următorul imn religios:
„SUNT UN PRIBEAG FĂRĂ DE ŢARĂ RĂTĂCITOR PRIN LUNG PUSTIU DAR AM ÎN CERURI O COMOARĂ ŞI ŢARA MEA E-N VEŞNICII
MĂ-NDREPT SPRE CER SĂ-L VĂD PE TATĂL SĂ NU MAI FIU UN PEREGRIN CĂCI DUPĂ CE-AM SĂ TREC IORDANUL SE VA SFÂRŞI AL MEU SUSPIN
VOI LEPĂDA A MEA POVARĂ ELIBERAT DE CRUCEA GREA NĂDEJDEA MEA NU O SĂ MOARĂ ŞI VOI INTRA-N ODIHNA SA”

Melodia începe la minutul 2:00

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.