După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 6 august 2017

Promotorii homosexualității nu mai au limite: A fost lansat primul desen animat pentru copii care spune povestea de dragoste dintre doi băieți adolescenți...

Iubirea homosexuală între doi adolescenți. Este tema aleasă de cei de la  care și-au propus, se vde, să meargă până-n pânzele albe cu propaganda gay. Așa că, după ce au făcut primul pas cu personaje gay în desenele animate „În căutarea lui Dory” și mai recentul „Frumosa și Bestia”, cei de la Disney Pixar au creat „In a Heartbeat”, desenul animat conceput să-i învețe pe băieții adolescenți tineri că e ceva normal să fii bărbat și să îți placă bărbații. Filmul a debutat pe  YouTube și  a reușit să obținând 12.000.000 de vizualizări în trei zile, scrie ActiveNews.ro.

Ce au văzut pe Youtube cei 12.000.000 de oameni? Povestea unui băiat căruia i se aprind călcâiele după un alt băiat,  așa că își urmărește victima și încearcă să o seducă. Numai că „alesul” său trăiește o mare dilemă existențială: să facă sau nu sex cu amorezul  disperat...

Basmele fraților Grimm au ajuns, probabil, prea răsuflate pentru celebra companie americană, care servește copiilor de azi astfel de „lecții”de viață, transpuse în desene animate.

Mișcarea este cât se poate de inteligentă, pentru că autorii unor astfel de povești știu perfect cum funcționează mintea copiilor. Un copil care a văzut „Războiul stelelor” vrea să fie Luke Skywalker, cine s-a uitat la Superman visează să se cațere cu ușurință pe clădiri. De ce atunci un băiat care a urmărit acest love-story destinat copiilor nu ar dori să încerce o relație cu colegul de bancă?

După ce susținătorii homosexualității au declanșat pe rețelele de socializare campania #GiveElsaAGirlfriend (dați-i Elsei o iubită), pentru ca personalul principal din Frozen2 să devină prima eroină LGBT din lumea desenelor animate, Compania Disney nu a mai avut nicio barieră în a aduce pe marile ecrane personaje desenate homosexuale.„ În căutarea lui Dory” (Finding Dory) a  devenit anul trecut și primul film de animație al celor de la Disney în care apare un cuplu de lesbiene care cresc un copil, o fetiță, care este înlocuită cu caracatița Hank.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.