După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 26 iulie 2017

Judecătorul Cristi Dănileț lovește din nou: Suntem invadați în ultima vreme de sintagma „familie tradițională”. Studii cu privire la familia din România nu ne fac cinste. Violența fizică și cea psihică, emoțională, sunt caracteristice poporului român

Judecătorul Cristi Dănileț nu ratează nicio ocazie să atace familia tradițională.  Pe care spune că a analizat-o temeinic în ultima perioadă, pe baza unor studii, dar și din sălile de judecată. Într-un interviu pentru un post local de televiziune, pe tema violenței în familie, judecătorul spune că violența, nu numai fizică, ci și cea psihică, sunt caracteristice poporului român, scrie ActiveNews.ro.

„Eu am stat și am tot analizat în ultima vreme ce este familia, ce este „familia tradițională”, sintagmă cu care tot suntem invadați în ultima perioadă. Cum era familia în trecut și cum este acum. Și vă spun drept că am acces la niște studii făcute în ultima vreme cu privire la familia din România, care nu ne fac deloc cinste. Chiar azi am pus mâna pe o lege din 1670 și ceva prin care era autorizat bărbatul să-și pedepsească nevasta în mod violent.  Prin lege se prevedea acest drept al bărbatului. Apoi, am crescut și eu în perioada comunistă, în care educația se făcea cu cureaua, am trecut și eu prin pedepse corporale la școală. Cred că, cu toții ne hrănim din acest univers violent, știm cazuri de acțiuni violente și participăm la acțiuni violente și le luăm ca un fapt normal. Este un fapt normal ca în familie, unul din cei doi  soți să încerce să îl domine pe celălalt, inclusiv prin acțiuni violente. Și nu mă refer  doar la violența fizică, ci și la violența psihică, emoțională, abuzul de acest gen fiind, de fapt, o chestiune caracterizantă pentru poporul român„, a afirmat magistratul în emisiunea realizată de cluj.am.ro.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.