După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 19 iulie 2017

Florin Barbu, tatăl copiilor dați de englezi unui cuplu gay, a renunțat la greva foamei din cauza problemelor medicale: Vreau să apuc să îmi strâng copiii la piept, nu să mor. Eu nu voi renunța NICIODATĂ să lupt pentru copiii mei. Apel către Iohannis

Florin Barbu, românul care a rămas fără copii după ce au fost dați spre adopție unui cuplu gay din Marea Britanie, și care a intrat în greva foamei pe 18 iunie a decis să renunțe la acest tip de protest din cauza problemelor de sănătate cu care s-a confruntat în ultimele zile. Ieri, acesta a fost preluat de o ambulanță și dus la spitalul Floreasca, acolo unde a primit îngrjiri medicale.

El susține că va continua să lupte pentru cei doi copii ai săi și îi cere președintelui României un punct de vedere în acest caz.

„Sunt epuizat fizic și psihic, am ajuns până pe patul de spital și autoritățile nu m-au lăsat să vorbesc cu copiii mei, motiv pentru care am decis să ascult sfatul familiei și al dumneavoastră de a renunța la greva foamei. Vreau să apuc să îmi strâng copiii la piept, nu să mor. Eu nu voi renunța NICIODATĂ să lupt pentru copiii mei, voi folosi orice căi de atac, dacă nu se va rezolva nimic, curând voi intra din nou în greva foamei la ONU. Și nu mă voi odihni până nu îmi voi vedea copiii acasă! Încă aștept o poziție oficială din partea președintelui și nu voi renunța pînă nu o obțin. Domnule președinte, ca cetățean al acestei țări, vă rog să spuneți public dacă adopția celor 2 copii, cetățeni români, a fost sau nu legală”, a scris Florin Barbu pe contul său de Facebook. 

Continuarea pe www.activenews.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.