După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 22 martie 2017

RUGĂCIUNE PENTRU ROMÂNIA: O, Stăpâne, Dumnezeule mare și înfricoșător, Cel Ce păstrezi legământul și îndurarea față de cei ce Te iubesc și păzesc poruncile Tale, Noi, poporul român, am păcătuit, am greșit, am fost răi și ne-am răzvrătit, ne-am îndepărtat de poruncile și orânduirile Tale și am ignorat Cuvântul Tău. De partea Ta, Stăpâne, este dreptatea, și nouă se cuvine astăzi să ni se umple fața de rușine, da, nouă, fiecărui bărbat și fiecărei femei din România, locuitorilor întregii Românii, de aproape sau de departe. Doamne, nouă se cuvine să ni se umple fața de rușine, da, nouă, conducătorilor noștri naționali, conducătorilor noștri locali și strămoșilor noștri, căci am păcătuit față de Tine! ‭‭ Acum dar, Dumnezeul nostru, ascultă rugăciunea robilor Tăi și cererile lor și, de dragul Tău, Stăpâne, fă să lumineze fața Ta peste Țara noastră și fă ca poporul român să-și întoarcă fața spre Tine! Pleacă-Ți urechea, Dumnezeule, și ascultă! Deschide-Ți ochii și privește la starea spirituală și morală a societății noastre și la copiii Tăi care se adună în Numele Tău și care cu pocăință se întorc la Tine, căutând voia Ta! Căci nu datorită faptelor noastre drepte aducem cererile noastre înaintea Ta, ci pentru îndurările Tale cele mari. Amin!

(Samy Tuțac, prelucrare după Daniel‬ ‭9: 5-8; 17-18‬)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.