După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

sâmbătă, 4 februarie 2017

Viorel Iuga — M-am rugat şi voi continua să mă rog pentru cei care şi-au manifestat iubirea de ţară ieşind în stradă şi protestând public...


Zilele trecute şi astăzi, atât cât mi-a permis sănătatea şi timpul, m-am rugat pentru România şi pentru cetăţenii ei. M-am rugat pentru prezent şi viitor, pentru pace şi linişte, pentru starea materială şi spirituală. M-am rugat şi voi continua să mă rog pentru cei care şi-au manifestat iubirea de ţară:

1. Ieşind în stradă. M-am rugat să fie ocrotiţi, să aibă motivaţie bună, să se manifeste civilizat, să nu se lase manipulaţi, să nu manipuleze etc.

2. Protestând public. M-am rugat pentru cei care, deşi nu au ieşit încă în stradă, au scris, postează, vorbesc, cântă etc. Mă rog să o facă cu omenie, cu sinceritate, informaţi, motivaţi corect, cu înţelepciune şi cu îngăduinţă pentru cei care gândesc diferit.

3. Rugându-se. Sunt semeni, oameni serioşi şi credincioşi, care nu cred în proteste. M-am rugat şi pentru binecuvântarea lor. M-am rugat să nu se creadă superiori celorlalţi, să nu îi judece sau să îi condamne pe ceilalţi. M-am rugat să mijlocească cu inimă curată, cu credinţă mare şi cât pot mai mult. Sunt bătrâni şi bolnavi care, deși ar dori, nu pot ajunge în locul de manifestare publică, dar cred în puterea rugăciunii şi s-au rugat pentru ţară. Cred că mulţi dintre ei s-au rugat pentru tineri, manifestanţi, politicieni. Mă rog şi eu să îi binecuvânteze Domnul, să îi încurajeze, iar celor care El doreşte, să le dea vindecare.

4. Făcând ce trebuie. Sigur au fost studenţi care îşi iubesc ţara, dar au continuat să înveţe, să se prezinte la examene şi să încerce să le promoveze cât mai bine. Sigur au fost muncitori din toate categoriile care au continuat să muncească, să cerceteze, să investească pentru binele acestei ţări. Sunt sigur că au fost politicieni, preoţi, slujitori ai Cuvântului, funcţionari etc., care şi-au arătat iubirea faţă de ţară continuând să îşi facă bine slujba încredinţată.

Dragi fraţi de neam şi de credinţă, Dumnezeu ne-a aşezat într-o ţară frumoasă, cu mulţi oameni minunaţi. Am fost, suntem şi vom fi diferiţi în multe aspecte. Mă rog lui Dumnezeu să putem accepta diferenţele, să ne rugăm unii pentru alţii, să ne preţuim şi să rămânem uniţi pe valorile creştine: credinţă, adevăr, dragoste, dreptate, milă, iertare etc. Mă rog Domnului să continuăm să facem tot ce credem că este bine, atât pentru binele nostru personal, cât şi pentru binele naţiunii în care ne-a aşezat bunul nostru Dumnezeu.

Apropos... Ştii de ce-am împărtăşit aceste gânduri cu tine? Sigur că ştii: vreau să faci cel puţin la fel!

Viorel Iuga

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.