După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

sâmbătă, 3 decembrie 2016

Gazeta Românească.ro: «Vreau, întâi, să reformez MAE, acest minister al Resemnării şi Dezinteresului Național»: planurile lui George Alexander, scriitorul din Norvegia candidat cu partidul lui Marian Munteanu


ARTICOL POLITIC
A devenit cunoscut în România după declanşarea cazurilor Nan şi Bodnariu, protestând împotriva Serviciului de Protecţie a Copilului din Norvegia – Barnevernet, care luase copiii acestor familii. Are idei foarte puternice legate de ceea ce ar trebui să facă un parlamentar de diaspora. George Alexander, stabilit de peste 20 de ani în Norvegia, este primul pe lista candidaților pentru Camera Deputaților prezentată în străinătate de Partidul Alianța Noastră România, condus de Marian Munteanu.

Domnule George Alexander, sunteți pe primul loc pe lista de candidați ai Alianței Noastre România. Cum ați ajuns să candidați pentru partidul condus de Marian Munteanu?
«Eu am vrut să candidez ca independent pentru că am fost fost foarte sceptic cu privire la partide. Toate partidele mari au trecut, însă, pe la mine, invitându-mă să candidez pentru ei. Am refuzat politicos.
Toți mă cunoşteau pentru că auziseră despre mine sau citiseră prin ziare şi mă văzuseră la televiziuni. Am lucrat 21-22 de ani, în Norvegia, dintre care 20 de ani ca manager (director-general) şcoli/grădinițe, fiind unul dintre cei mai buni lideri, care a prestat rezultate. Paralel, am lucrat şi ca ziarist şi scriitor.
La începutul anului 2016, am intrat în conflict cu autoritățile norvegiene după ce le-am luat apărarea familiilor Bodnariu, Nan şi multor altora.
Am fost urmărit, supravegheat, interogat, mi s-a interzis să mai scriu, dar nu puteam să le întorc spatele oamenilor! Am făcut ceea ce era normal să fac. Am demascat minciuna şi ipocrizia falsei Protecții a Copilului (Barnevernet) din Norvegia, luând atitudine public, împotrivindu-mă abuzurilor şi atrocităților! Mi-am pierdut job-ul, căci a trebuit să-mi dau demisia!, dar sunt foarte împăcat sufleteşte căci am contribuit la salvarea multor suflete, copii nevinovați, care altfel ar fi fost distruşi psihic de sistem!
Eu sunt un luptător şi, cea mai mare greşeală a autorităților norvegiene a fost să creadă că eu renunț vreodată la luptă, dându-mi demisia.
Nu numai că nu am renunțat la luptă, dar am scris şi cartea, “Copiii noştri în închisorile lor. Furați de Barnevernet.”, unde am făcut dezvăluiri cutremurătoare. Veniturile din vânzarea acestei cărți am decis să le donez Asociației pentru Protecția Familiei şi Copilului “George Alexander”, pe care am înființat-o. Am contribuit şi contribui prin această asociație la salvarea sau ajutorarea multor copii şi părinți din diferitele state: Norvegia, Suedia, Finlanda, Danemarca, Portugalia, Anglia, Italia, Canada, chiar SUA.
Am vrut, deci, să candidez ca Independent. Realizând însă că nu am nicio şansă, am ales – s-au ne-am ales reciproc! - formațiunea Alianța Noastră România, în care eu cred. Eu le-am spus însă oamenilor: eu nu-mi schimb nici culoarea ochilor, nici ADN-ul! Rămân acelaşi!»
Continuarea pe www.gazetaromaneasca.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.