După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 25 octombrie 2016

Ioana Picoș-Făgădaru, un om-zâmbet: Familia este ca o biserică. Cu cât omul este mai aproape de Dumnezeu, cu atât va dărui în jurul său mai multă pace și armonie

Ioana Alexandra Picoș-Făgădaru, actriță și purtător de cuvânt al „Marșului pentru viață”, un om-zâmbet. Tânără, frumoasă, talentată, conștientă de calitățile sale, pentru care nu-și arogă nici un merit. Se străduiește doar să le închine unor scopuri înalte, în numele credinței. Un interviu acordat ziarului Lumina, o pledoarie pentru familie, cu sinceritate.

Ai venit pe lume într-o familie frumoasă, știu că mai ai o soră. Care au fost sfaturile primite de la părinți, pe care le urmezi și astăzi?

În primul rând, Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru familia mea. În cadrul familiei am în­vățat să discern binele de rău. Într-adevăr, mai am o soră mai mare, care mi-a fost și exemplu, și prietenă în anii copilăriei noastre. Chiar dacă acum drumurile noastre se intersectează mai rar - ea nu mai stă în România, este clar că sângele apă nu se ­face și, indiferent câți kilometri ne despart, sufletele noastre sunt veșnic împreună.
Cât despre părinții mei, sunt foarte mândră de ei. Tatăl meu a trecut la Domnul, dar în inima mea este prezent în fiecare clipă. Atât de la el, cât și de la mama mea, care îmi este și cea mai bună prietenă, am învățat să adopt valorile morale. Am învățat că întotdeauna este bine să cauți adevărul și, pe cât posibil, să ajuți pe oricine îți cere ajutorul. Să te respecți pentru a cere să fii respectat .
 
În calitate de tânără soție, ce reprezintă pentru tine familia?

Familia este locul unde orice om ar trebui să evolueze. Nu cred în familia perfectă, în oamenii perfecți, în soții sau în copiii perfecți. Cred, în schimb, în posibilitatea oamenilor de a se perfecționa, dar asta rămâne la latitudinea fiecăruia - când, cât, cum evoluează. Cred în ajutorul reciproc al soților spre a se mântui, în rugăciunea unuia pentru celălalt. Cred că respectul fără iubire și iubirea fără respect nu există, acestea merg amândouă mână în mână. Mai cred că este important ca înainte de căsătorie fiecare să fie sincer cu sine și să se gândească foarte bine dacă poate trăi alături de cealaltă persoană exact așa cum este ea. Modelatul persoanei, maturizarea acesteia, evoluția sa duhovnicească pot dura ani sau există posibilitatea să nu se modifice niciodată.
 
Familia este ca o biserică. Cu cât omul este mai aproape de Dumnezeu, cu atât va dărui în jurul său mai multă pace și armonie. Până la urmă, copiii se formează, în primul rând, în familie, așa încât părinții au un scop serios în crearea unui mediu cât mai duhovnicesc în cadrul căminului.

Continuare pe www.activenews.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.