După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 27 iunie 2016

ActiveNews.ro: Miting de susținere a lui Florin Barbu, prezent printre bucureșteni: Copiii mei NU merită să trăiască acest coșmar. Mi se pare anormal să fie crescuți de homosexuali. E împotriva religiei, credinței noastre strămoșești

"Le plac enorm de mult copiii mei. Nu vor să dea drumul nicicum la acești copii. Dacă erau la o altă familie, era mai ușor pentru mine să-i iau înapoi. Dar, pentru ei, pentru că e ca în cazul unui lamborghini, e galben, eu îl vreau roșu. Îl au roșu. Așa sunt copiii mei pentru ei.  (...) Vă rog frumos, să facem tot ce este posibil ca să luăm acei copii înapoi, toți copiii.", a spus Florin Barbu, prezent în București atât sâmbătă, la marșul pentru normalitate, cât și duminică, la mitingul din Piața Universității.  

"Copiii mei nu merită să trăiască acest coșmar în fiecare zi, această traumă. Vor fi distruși toată viața lor. Fiecare zi acolo contează. Diana este o fată foarte prietenoasă și sensibilă, iar Andy, un copil liniștit, cuminte.

Vă mulțumesc că luptați alături de mine. Mi se pare anormal ca copiii mei să fie crescuți de homosexuali. Este împotriva religiei, credinței noastre strămoșești. Trebuie să facem absolut orice să reușim să luăm acei copii de acolo. Eu am încercat orice cale posibilă să iau copiii înapoi. În fiecare zi mi-e enorm de greu să știu că se trezesc alături de acei oameni", este apelul făcut de Florin Barbu, potrivit rodiagnusdei.wordpress.com.

Continuarea pe www.activenews.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.