După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 31 decembrie 2015

Viața Pozitivă.ro: Cazul Bodnariu și comunitatea creștină

Am aflat de tragedia prin care trece familia Bodnariu încă din primele zile și m-am cutremurat gândindu-mă la durerea indescriptibilă prin care mi-am imaginat că trec. Să ți se confisce, practic, cinci copii între 3 luni și 10 ani este ceva ce n-aș fi crezut să se întâmple în secolul nostru într-o țară presupus civilizată cum este Norvegia. 

Pentru cei care nu sunteți la curent cu tragedia prin care trece această familie, vă puteți documenta pe pagina de facebook deschisă în contul lor Norway, returnthe children to Bodnariu family sau pe situl pastorului Cristian Ionescu din Chicago, www.popaspentrusuflet.wordpress.com, cel care se ocupă în mod exemplar de suportul moral, emoțional și material acordat acestei greu încercate familii. Nu am auzit de acest pastor până acum, să fiu sinceră, dar m-a impresionat profund modul în care a gestionat situația până în acest moment și m-am trezit gândindu-mă că mi-ar fi plăcut să am un așa suport frățesc ori de câte ori am avut vreun necaz. Un om plin de curaj, care nu se teme să sufere alături de cei în suferință, dar și să lupte cu toate puterea pentru cei cu care se identifică.

Continuarea pe www.vdz.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.