După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 4 octombrie 2015

✉ Scrisoare misionară: Zoltán Barabás - Progres în lucrarea printre rromi

„Strigă în gura mare, nu te opri! Înalţă-ţi glasul ca o trâmbiţă!” Isaia 58:1a

Salutări sfinte din Târgu Mureș!

Dragi fraţi şi surori, vă salut pe toţi cu dragostea Domnului nostru Isus Cristos. Acum vreau să ne uităm puțin peste ultima perioadă de timp petrecută cu El pe câmpul de misiune datorită harului Său, ca să slăvim numele Lui cel Sfânt, pentru tot ce a dat și am putut realiza prin harul Lui cel mare.

Descrierea evenimentelor care urmează va cuprinde numai sumarul întâmplărilor din această perioadă, care mi sa părut scurtă.

Orele de studiu biblic cu copiii romi fac parte din slujirea principală pe care o fac în timpul anului școlar. În ultima săptămână a anului școlar am adus 4 băieții la biserica din oraș, pentru că vreau să-L cunoască pe Domnu. Laud pe Domnul, pentru ”Caci Dumnezeu este Acela care lucrează în voi și va da, după plăcerea Lui, și voința și înfăptuirea.” În afară de aceasta, desigur continuă slujirea mea (predică, ore de studiu Biblic etc.) în Târgu-Mureș și în împrejurime și cumpărarea și distribuirea pachetelor pentru familiile sărace. Să ne rugăm ca aceste lucruri să fie spre gloria lui Dumnezeu și spre folosul bisericii.

Întâlnirile naționale și internaționale sunt esențiale în slujirea mea, pentru că vrem ca Domnul să ne arate posibilitățile, unde și cum putem sluji mai eficient Împărăției Lui. Din aprilie până acum în fiecare lună s-a întâmplat un astfel de eveniment. În aprilie am vizitat Olanda cu colegii, unde am fost invitați la o conferință de două săptămâni. La această întâlnire au participat experți din media împreuna cu misionari și am avut un schimb de experiență în legătură cu cele mai eficiente metode de distribuire prin media a Cuvântului Domnului pentru oameni de azi. În prima săptămână am asistat la seminarii audio-video. În săptămâna a doua au fost prezentări. Am învățat mult.

 În mai a continuat șirul întâlnirilor și a trebuit să călătoresc la Budapesta ca să mă întâlnesc cu președintele Uniuni Biblice Rome. El a prezentat lucrarea sa, care cuprinde Balcanii și zona Europei centrale, dar se concentrează mai ales pe teritoriul fostei Iugoslavii. Dânsul lucrează și în România de aceea vrea o cooperare mai strânsă. Despre detaliile cooperării încă mai continuă discuțiile, dar pentru mine a fost o binecuvântare și acestă întâlnire.

În lunile iunie și iulie a urmat o tabără, împreună cu un drum de evaluare lingvistică. Este vorba despre drumul nostru în Republica Moldova, a treia călătorie în acestă țară pentru mine. Aici am participat la o tabără de două săptămâni, care a fost organizată de Misiunea Baptistă din Olanda. Prima săptămână a fost a copiilor, unde pe lângă traducere a trebuit să îi învățăm versete în limba lor maternă. Am tradus cu ajutorul localnicilor, în dialectul lor, istoria bunului samaritean, pe care am imprimat-o într-o cărticică mică. În drum spre acolo ne-am oprit într-o localitate lângă graniță, unde am fost invitat de către un păstor și am făcut o evaluare lingvistică.

În cursul lunii august, reîntorși în România, au avut loc încă două astfel de întâlniri. În mijlocul lunii, o echipă mică dar pasionată de 5 persoane din Statele Unite ne-a vizitat; au venit să vadă lucrarea noastră de misiune, pentru că sunt interesați să se implice. Nu în ultimul rând ne-a vizitat păstorul din Republica Moldova împreună cu familia sa. Sunt recunoscător pentru aceste întâlniri, dar vă rog să vă rugați cu mine pentru ca discuțiile avute să fie în folosul misiunii și astfel cât mai mulți din poporul țigan să audă cuvântul Său și să se pocăiască.

Slăvit să fie Domnul pentru toate binecuvântările și harul primit și nemeritat, dar mă rog ca Domnul să ma călăuzească mai departe în lucrare după voia Sa. Închei aici gândurile mele. Domnul să vă binecuvânteze.

Mulţumiţi Domnului împreună cu mine: că m-a ocrotit pe drumuri și a dat noi posibilități de slujireș; pentru că am putut continua activ misiunea; că lucrarea are și roade vizibile; pentru binecuvântare în slujirile din această perioada; pentru bisericile de acasă, care mă sprijină din toate punctele de vedere.

Cu dragoste în Isus Cristos, Zoltán!
  • Zoltán Barabás este misionar Wycliffe România și slujește pentru promovarea Scripturilor în limba rommani printre rromi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.