După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 18 septembrie 2015

Viorel Iuga – El nu mai scrie, dar postează!


Cuvântul lui Dumnezeu în forma scrisă s-a încheiat. Domnul a spus ce a avut de spus. El nu mai adaugă la Cuvântul Său scris nimic. Aceasta nu înseamnă însă că Dumnezeu nu mai comunică. El continuă să fie prezent și comunicativ. El este activ în univers, în viața oamenilor, în familii, în biserici, în societate și în istorie. Dacă privim cu atenție în jurul nostru, vedem deslușit acțiunile iubirii sau ale mâniei Lui. Când privim realitățile contemporane, Îl vedem pe Dumnezeu prezent și la lucru. În timp ce continuă să ne vorbească prin Cuvântul scris, Domnul ne oferă și imagini grăitoare. Prin ele, Domnul ne amintește că toate îi sunt sub control, că toate I se supun. Imaginile acestei lumi și imaginile din viața bisericii ne confirmă că tot ce a afirmat Dumnezeu se împlinește. 

Știu că mulți suntem interesați în ce postează alții. Ne străduim să fim conectați și informați. Analizăm, comentăm, dăm like-uri, ne arătăm indiferența și împotrivirea. Cum suntem față de lucrările lui Dumnezeu evidente în generația noastră? Ignoranți? Indiferenți? Superficiali? Atenți? Mulțumitori? Dornici de înțelegere și de ascultare? 

Dragilor, mă bucur tare mult că Domnul nostru este prezent în istorie și continuă să lucreze. Sunt fericit că pagina Lui de prezentare este accesibilă. Îi sunt recunoscător că am fost acceptat în grupul prietenilor Lui. Sunt încântat că El ne prezintă evenimentele la zi netrunchiate sau distorsionate. În același timp, mă rog să le observ la timp, să le înțeleg bine și să am atitudinea corectă. Îi cer Domnului înțelepciune să nu dau like la ce nu îi place Lui. Să nu consider valoare ceea ce consideră El gunoi. Să nu neglijez, să nu consider lipsite de importanță mesajele Lui. Recunosc, nu este ușor. Și diavolul postează mereu. Pagina lui este plină de evenimente și de interpretări. El prezintă lucrurile atât de atractiv și de convingător că uneori aș fi înclinat să zic că el are dreptate. Mai are rost să vă amintesc despre agresivitatea și obrăznicia lui? 

Știți ce am decis să fac? Să privesc postările Domnului împreună cu El și prin ochii Lui. Pentru că Duhul Sfânt este în mine, am decis să mă uit la oameni și la evenimente împreună cu El. L-am rugat și Îl voi ruga să îmi explice totul așa cum este și să mă învețe să am întotdeauna atitudinea corectă.

Sunt convins că și astăzi va trebui să iau multe decizii. Contez și în această zi pe puterea de discernere primită de la El. Până atunci, mă opresc dând un like la tabloul frumos pe care îl văd acum prin geam. Strălucirea soarelui îmi spune că am în față o nouă zi în care Domnul este dispus să își arate bunătate și credincioșia. 

I like this! I hope you like it too!
Viorel Iuga

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.