După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 18 august 2015

✉ Scrisoare misionară: Magdalena Şoldan

Dragi prieteni,
          
    Am învăţat că sunt binecuvântată pentru a fi, la rândul meu, o binecuvântare. Am descoperit că harul de a-L cunoaşte pe Dumnezeu este cea mai mare binecuvântare pe care o poate avea cineva. Doresc să îmi dedic viaţa mărturisirii Evangheliei celor care nu o cunosc şi să transmit această binecuvântare şi altora.

  Un alt lucru pe care l-am învăţat este că responsabilitatea pe care o am faţă de oamenii la care merg este una mare şi încercările în lucrarea de misiune nu se sfiesc să apară încă de la început. Aşadar, am dorit să mă pregătesc, să ştiu cum pot fi o binecuvântare pentru oamenii care aparţin unei culturi diferite şi cum pot împărtăşi Vestea bună într-un mod cât mai eficient.

     Am urmat, prin harul lui Dumnezeu, cursurile Şcolii de misiune transculturală Kairos. Pe parcursul acestei şcoli, am beneficiat de o pregătire teoretică şi practică în vederea adaptării la o altă cultură, slujirii într-un context diferit şi la ce m-aş putea aştepta în această lucrare.

      În continuare am căutat călăuzirea lui Dumnezeu cu privire la locul în care vrea să-L slujesc pentru perioada de practică. Domnul m-a încredinţat că Mongolia este ţara în care doreşte să-I slujesc. Astfel, cu ajutorul lui Dumnezeu, în perioada 17 august - 16 noiembrie 2015, mă voi alătura echipei din Ulanbator. Aici lucrează pe termen lung fratele meu, Samuel Şoldan, împreună cu soţia lui, Ana-Maria. Prin harul Domnului, cu doi ani în urmă au început lucrările de plantare a unei biserici şi, în fiecare vară, se organizează tabere de evanghelizare pentru tineri şi copii. 


Conştientă fiind de adevărul promisiunilor lui Dumnezeu şi de faptul că lucrarea de misiune este prea mare pentru mine, Îl rog pe Domnul să ridice oameni cu inima deschisă, care să-mi fie alături. Vă invit să luaţi parte la această lucrare, împreună cu mine, în rugăciune. După cum cineva care se coboară într-o groapă ca să salveze pe un om căzut nu ar putea să o facă fără susţinerea altora şi, după cum într-o bătălie, luptătorii din prima linie – lăsaţi singuri – sunt deja înfrânţi, tot aşa un misionar care pleacă în lucrare are nevoie de susţinerea celor de acasă, de oameni care să mijlocească pentru el! Mare putere are rugăciunea fierbinte a celui neprihănit (Iacov 5:16b).

Rugaţi-vă pentru:
    - înţelepciune în administrarea timpului în perioada de pregătire;
     - protecţie în călătorie;
    - copiii care vor participa la taberele de evanghelizare din vara aceasta şi persoanele nemântuite pe care le voi întâlni;
     - energie şi entuziasm pe tot parcursul lucrării;
     - resursele financiare de care am nevoie în tot acest timp;
   - călăuzire la întoarcerea din acestă perioadă de practică.

  
Vă mulţumesc pentru sprijin! Domnul să vă răsplătească!
            Magdalena Şoldan

Membră a Bisericii Creştine după Evanghelie Providenţa din Suceava, absolventă a Şcolii de misiune transculturală  Kairos, promoţia 2015.
Contact:
    Tel: 0755425074

    Email:soldan.magda@yahoo.com
    Facebook: Magda Şoldan
   

Cont:RO36BRDE330SV73829173300 

Vezi şi celelalte scrisori misionare în pagina:

Puls misionar român

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.