După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 17 iunie 2015

Florin Ianovici - Din nou la drum

Ioan a venit la mine, la sfârșitul evanghelizării și mi-a spus că din pricina microbuzului, care a făcut pană, a ajuns după ce totul s-a terminat. Mi-a spus că ar fi dorit așa de mult să fie prezent…! Se uita la mine și aștepta ceva. M-am rugat pentru el cu toată inima. Când am terminat rugăciunea, el plângea. ,,Nu mai am nevoie de nimic’’, mi-a spus. Dan Damian i-a oferit un cd un cântecele grupului The Messangers. L-a strâns la piept și a plecat spunând: ,,m-ați făcut așa de fericit’’.
Nu cred în soluții omenești la problema nefericirii. Cred că prin credință, prin puterea dragostei dumnezeiești, omul se vindecă și devine fericit.
De aceea suntem din nou la drum împreună cu The Messangers, Emma și Cristi Repede și Elim Harmony în turneul național de evanghelizare: ,,Hristos Pâinea Vieții’’.

Am început aseară, marți, 16 iunie în Baia Mare. 1300 de oameni au fost prezenți în centrul istoric unde am înălțat numele lui Dumnezeu prin cântări duhovnicești și Cuvânt biblic. Foarte mulți oameni au ieșit la final cu dorința să ne rugăm pentru iertarea păcatelor, pentru credință și începerea unei relații personale cu Dumnezeu.
Mulțumesc pastorului Simion Bumbar care s-a rugat împreună cu mine, mulțumesc tuturor slujitorilor din Baia Mare, bisericii Muntele Sionului și Maranata pentru implicare și sprijin.
Dumnezeu să binecuvânteze întreaga lucrare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.