După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 25 iunie 2014

Florin Ianovici: Jurnal de misiune - Ziua a patra, Sântana

Sorin si Ana s-au casatorit! Am ajuns la Bucuresti in zorii zilei si Sorin m-a intampinat, m-a strans in brate si mi-a spus: ,,ati venit!” Intotdeauna dragostea alearga sa imbratiseze si intotdeauna dragostea gaseste cuvintele potrivite.

La nunta a venit Vasile Oprea si Marian Mocanu cu vioara lui superba si Alex Tascu si un grup mare de copii si tineri de la Viata si Lumina. Cu greu mi-am stapanit emotiile. Dumnezeu si-a onorat cuvantul care spune ca El este Tatal orfanului si a fost prezent la nunta.

Dupa nunta am alergat din Bucuresti la Santana contra cronometru. Am ajuns exact cand pastorul Nelu Popelea facea rugaciunea de binecuvantare in vederea rostirii Cuvantului lui Dumnezeu. Un Dumnezeu care ne-a invatat in aceea seara ca exista o sete rea si o sete buna, ca Dumnezeu vrea nu numai sa astampere setea sufletului nostru dar vrea sa ne faca un izvor binecuvantat pentru semenii nostrii.

La chemarea facuta au iesit multi oameni care s-au rugat, au plans si au cerut ajutorul Domnului. In acea seara au fost prezente autoritatile care ne-au insotit la masa si au fost profund miscate de Duhul lui Dumnezeu.

In timpul predicii clopotele au rasunat in mod ostentativ. Dar nici macar ele nu au putut opri Duhul lui Dumnezeu sa lucreze in inimile ascultatorilor…! Slava Lui!

Desi eram frant de oboseala am plecat spre Oradea. Am ajuns tarziu dar multumim ca Dumnezeu ne-a purtat de grija.

Inainte sa mergem cu totii la odihna am simtit cum Dumnezeu ne mangaie sufletul si ca ne este binevoitor! Ce bine este sa trudesti in ogorul lui Dumnezeu!
Ne asteapta o noua zi la Oradea si Targu Mures!
Doamne da izbanda!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.