După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 23 ianuarie 2014

Ziua 18 - mă rog pentru mentorul meu

O persoană ca tine nu mulți au aproape. Cunoașterea Cuvântului Lui Dumnezeu, anii și experiențele prin care ai trecut mă fac să am încredere în direcțiile și mustrările venite din partea ta.Îți mulțumesc pentru că nu ai considerat că „nu are rost”, ba din contră, ai crezut în valoarea pusă de El în mine.

          “Doamne, binecuvântează-l, păstrează-l aproape de inima Ta, nu îl lăsa să cadă, dă-i perseverență. Ajută-l să rămână mereu de partea Ta, a biruinței oferită de crucea Ta.  Îți mulțumesc pentru mustrările, încurajarea și curajul pe care mi le-a transmis. Ajută-mă să îl prețuiesc și să-l onorez. Te rog, Tată, tuturor celor care nu au un mentor deschide-le ochii și adu-le aproape unul... și toate acestea să fie pentru Slava Ta.”

www.radiociresarii.ro: Începând cu data de 6 ianuarie 2014, 25 de zile vă propunem 25 de categorii de oameni pe care să îi purtăm în rugăciune.  De la președinte țării, la omul de care te lovești zilnic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.