După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 26 noiembrie 2013

Cireșarii TV 24/24


După 7 ani de muncă titanică pe 1 decembrie 2011 am deschis Sala de conferințe din Beiuș. Știam că drumul va fi greu însă ceea ce era cu adevărat greu abia acum începea. Odată cu inaugurarea sălii am lansat Cireșarii TV, astfel programele erau urmărite de români de pretutindeni. Au urmat multe ore de muncă colectivă. Peste 2.000 de ore de muncă pentru a vă reda mesajul lui Dumnezeu, zeci de ore de repetiție a grupului de laudă și închinare, sute de ore de muncă în departamentul tehnic. 


În cei doi ani am transmis 220 de programe din care 24 au fost serbări locale și alte 45 de transmisiuni din turneele noastre în țară în sau diaspora imediată. În total 700 de ore de emisie, toate doar pentru voi. Pentru a-L găsi pe Dumnezeu, pentru a-L regăsi pe El și pentru a crește spiritual.


În tot acest timp am dezvoltat și o relație frumoasă de prietenie cu voi. Am fost atenți la miile de mesaje transmise pe adresele noastre de e-mail sau la telefon. Am plâns și-am râs împreună. V-am făcut parte a lucrării noastre implicându-vă direct în toate proiectele demarate de noi dar susținute cu dragoste de voi. 

V-am purtat în rugăciune oridecâteori ați solicitat aceasta ca mai apoi să mijlociți în rugăciune pentru noi când am avut nevoie. Mulțumim!

Pentru că ne-ați încurajat să mergem mai departe și pentru că în mediul dragostei credința crește, începând cu 1 decembrie vom emite 24/24 ore.

Vă vom oferi predici, interviuri, documentare, reportaje, talk-show-uri, filme și videoclipuri muzicale atent selectate cu nădejdea că niciun vârf de munte nu este greu de urcat în doi. 

Trăim vremuri de har și de libertate religioasă iar Cuvântul lui Dumnezeu e singurul "canal" care dă viață. E felul Său de-a spune: "Te iubesc!"

Să rămânem în dragostea lui Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.