vineri, 22 noiembrie 2019

Coca Cola nu se dezice: O reclamă Sprite arată părinți care își ajută copiii să se îmbrace ca sexul opus...



O reclamă a Sprite Argentina arată părinți care își ajută copiii să se îmbrace ca sexul opus
Un spot publicitar realizat de Sprite Argentina implică o mamă care își ajută fiica să-și înfășeze sânii și o bunică ce își ajută nepotul să se vestimenteze în stil drag (homo n.t.).
de Vigilant Citizen
Sprite Argentina (deținuta de către Compania Coca-Cola) a lansat recent pe platformele sale de media socială o reclamă intitulată Orgullo (tradusă ca Mândrie) care înfățișează mai multe scenarii care implică părinți și copiii lor cu disforie de gen care se îmbracă precum sexul opus. Având coloană sonoră melodia You’ll never walk alone (Nu vei păși niciodată singur n.t.), clipul prezintă sexualizarea prematură a copiilor drept o activitate ce implică întreaga familie.
Iată câteva dintre scenele cheie:
 O mamă își machiază fiul, care pare a avea aproximativ 13 ani.
          
 O altă mamă își ajută fiica să-și înfășoare sânii.
Faptul că o vedem pe această femeie înfășurând strâns acest corset având muzică emoțională în fundal este bizar. Unul dintre multele motive pentru care este ciudat: presarea sânilor conduce la importante riscuri de sănătate.
Strângerea pentru perioade extinse de timp poate duce la urticarie sau candidoză sub sâni, durere de spate sau în piept, respirație scurtată, supra-încălzire sau coaste fracturate. Presarea periculoasă poate conduce la deformarea permanentă a sânilor, cicatrizare și la constrângerea plămânilor. Iar bandajarea strânsă pe termen lung poate afecta rezultatul unei viitoare mastectomii. Într-un studiu, 97,2% dintre cei intervievați întâmpinaseră câte o problemă de sănătate provocată de presare.
– Wikipedia, Binding (înfășurare n.t.)
Într-o altă scenă, are loc și mai multă strângere a corpului.
   O bunică încheie un corset pentru nepotul ei costumat drag.
În secolul XX, corsetele au fost socotite drept periculoase și “instrumente de tortură feminină”.
Băiatul pozează apoi într-o postură sexy în oglindă în vreme ce poartă un costum sexy. Acesta este minor.
Într-o altă scenă, părinții își duc cu mașina propriul fiu și pe iubitul acestuia la o paradă a mândriei gay. Se pare că băieții sunt prea tineri pentru a merge acolo pe cont propriu.
Acest spot publicitar nu este doar despre “mândrie” sau “diversitate”, ci este despre promovarea unei agende. Este despre implicarea minorilor în ea și despre rușinarea părinților care nu se implică activ în ea.
Ne este servită o agendă
Agenda de încețoșare a genului a fost identificată pe acest site cu mai mulți ani în urmă și devine tot mai puternică. Știm că se implementează o “agendă” (care înseamnă “un plan sau un program subadiacent, adesea ideologic”) deoarece:
  1. este supra-reprezentat în mass-media;
  2. este promovat de actori puternici;
  3. este îndreptată în mod intenționat asupra minorilor (și asupra părinților acestora).
Dacă sunteți de părere că aceste corporații globale precum Coca-Cola creează anunțuri sociale pentru că “lor le pasă”, vă înșelați amarnic. Nu le pasă. Acestea promovează o agendă care a fost precis calculată și concepută de grupuri de gândire puternice, cu scopul de a turna și modela o nouă generație. Ceea ce urmăresc ei de fapt este confuzie, anxietate, nesiguranță și un sentiment general de deconectare de la orice este real. Și au succes în această direcție.

wwwsaccsiv.wordpress.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.