După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 7 august 2019

Coca-Cola prezintă o reclamă pro-LGBTQI în Ungaria. Viktor Orban cere boicotarea campaniei

Coca-Cola difuzează reclame în Ungaria care includ cupluri de acelaşi sex sărutând şi îmbrăţişând sticlele cu băutura răcoritoare. Compania se confruntă cu repercusiuni din partea politicienilor ungari şi a activiştilor conservatori, însă nu plănuieşte să renunţe, notează CNN.

Cel puţin un lider al partidului de guvernământ Fidesz şi al mass-media conservatoare au cerut boicotarea produselor sau interzicerea seriei "Love is Love" a companiei. 
"Compania Coca-Cola depune eforturi pentru diversitate, incluziune şi egalitate în afacerea noastră şi sprijinim totodată drepturile societăţii", a transmis un purtător de cuvânt al acesteia. În calitate de susţinător al comunităţii LGBTQI, credem că fiecare are dreptul de a iubi persoana pe care o alege. Campania din prezent care se difuzează în Ungaria reflectă aceste valori". 
Coca-Cola a lansat campania "Love is Love" (dragostea este dragoste) în Ungaria cu câteva zile înainte de festivalul de la Sziget, care urmează să înceapă la Budapesta în această săptămână. Posterele conţin slogane precum "Zero zahăr, zero prejudiciu".
Reclamele pot fi văzute în gări, precum şi în alte părţi din capitală, potrivit mai multor publicaţii locale. Compania a publicat imaginile şi pe pagina de Facebook din Ungaria în weekend. 
István Boldog, membru al parlamentului şi lider al partidului Fidesz, a cerut boicotarea produselor Coca-Cola până când anunţurile vor fi îndepărtate. 
O petiţie online care solicită boicotarea şi ca oficialii locali să interzică reclamele a obţinut aproximativ jumătate din obiectivul său de 50.000 de semnături. 
În prezent, autorităţile ungare recunosc uniunile legale pentru cuplurile de acelaşi sex, dar partidul Fidesz şi liderul său, premierul Viktor Orban, se opun legalizării căsătoriilor cu persoane de acelaşi sex. Un raport recent al ILGA a cerut, de asemenea, parlamentarilor ungari să facă mai multe pentru a preveni discriminarea faţă de membrii comunităţii LGBTQI din Ungaria. 
Budapesta găzduieşte adesea evenimente pro-gay, inclusiv parada anuală Pride. 


Partidul Fidesz şi Orban, care au câştigat trei mandate consecutive din 2010, s-au confruntat cu liderii Uniunii Europene cu privire la problemele legate de dreptul la căsătorie al persoanelor de acelaşi sex, precum şi în privinţa politicilor de imigraţie ale lui Orban şi blocarea instituţiilor democratice din Ungaria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.