După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 9 august 2019

„Viitorul este pro-viață” e mesajul școlii de vară unde tinerii au învățat cum să creeze o cultură publică a vieții și a valorilor creștine în comunitatea lor

Școala de vară pentru lideri „Viitorul este pro-viață”, prima de acest fel din România și R. Moldova, s-a desfășurat în Poiana Brașov în perioada 1-4 august, cu participarea a 35 de tineri care au învățat cum să se implice în comunitatea din care provin pentru a crea o cultură publică a vieții și a valorilor creștine.

Participanții la școala de vară au fost implicați în dezbateri, conferințe și ateliere pe teme pro-viață și pro-familie, cu scopul de a afla informații și a deprinde modalități de lucru. Pe lângă participarea la activități, tinerii au beneficiat și de momente de destindere, unul dintre acestea fiind chiar vizionarea filmului Unplanned, lansat anul acesta în SUA. Viitorii lideri ai luptei de apărare a vieții au înțeles importanța temelor pro-viață și pro-familie pentru ei înșiși și pentru societate, necesitatea apărării lor și, prin implicare activă și prin dezvoltarea de proiecte, necesitatea de a crea o cultură publică a vieții și a valorilor creștine, se arată într-un comunicat al Asociației Studenți pentru Viață.

„Nu a fost ușor să organizăm școala de vară – prima ediție, un concept nou de școală de vară, multe necunoscute. Însă acum, uitându-mă la rezultate, sunt extrem de bucuroasă și recunoscătoare. 35 participanți din toată țara, elevi și studenți. 5 ateliere practice, 4 conferințe pe teme diverse cu oameni din diferite domenii, 2 proiecții de film, o dezbatere intensă moderată de mentori cu experiență și multe, multe amintiri și mărturii frumoase. Nu s-a terminat, de abia acum începe munca serioasă pentru că rămân împreună! Le mulțumesc din suflet tuturor celor care au făcut această experiență posibilă”, a declarat Eliza Maria Cloțea, președintă a Asociației Studenți pentru Viață.

„Le mulțumesc tuturor celor care au făcut posibilă organizarea Școlii de vară: gazde, vorbitori, mentori, participanți, instituții și organizații. Mă bucur mult că, în urma eforturilor făcute de aceștia, 35 de tineri, care anterior au trecut printr-un proces riguros de selecție, au avut ocazia să învețe, să primească instrumente de lucru pentru activitățile din comunitățile lor și mai ales că cunoască alți tineri cu preocupări similare, cu care să colaboreze”, a spus, la rândul său, Alexandra Nadane, președintă a Asociației România pentru viață.

„Personal, am simțit această Școală ca pe o Academie pentru Viață, datorită persoanelor care au fost prezente ca să ne instruiască. Am înțeles de ce este importantă viața, de când începe, cum trebuie să o protejez și, cel mai important, ce aș putea face eu ca să schimb ceva în micul meu univers.

În urma acestei frumoase experiențe, eu și prietenii mei am decis să punem unele lucruri în  mișcare în orașul nostru. Inima noastră este mai deschisă să ajute, să mângâie, întrucât suntem mult mai conștienți de gravitatea lucrurilor”, a explicat o participantă din Arad.

„Această școală a însemnat bucurie, informații prețioase, necesare formării pro-viață și mulți prieteni care au aceeași viziune, și anume aceea de a fi generația care protejează viața încă de la concepție.

În primul rând, în această școală de vară am conștientizat cât îi este de greu unei femei aflate în criză  de sarcină, că ea are nevoie de multă susținere din partea noastră și că are nevoie de îndrumare către oameni specializați.

Îmi doresc ca aceste informații noi, pe care le-am dobândit, să nu rămână doar teoretice, ci să le aplic în viață de zi cu zi, astfel încât să fac și eu parte din generația pentru viață.

Viitorul este pro-viață!”, este de părere o participantă din Iași.

Și băieții au avut un cuvânt de spus, înțelegând că lupta pentru Viața nou născută nu aparține doar femeilor, ci se bazează pe responsabilitatea, sprijinul și implicarea viitorilor soți și capi ai familiei.

„Mi-am recăpătat încrederea că întreaga lume poate avea un alt viitor, că încă se poate face ceva, dacă luăm atitudine. Am avut ocazia de a întâlni oameni minunați, pe care mă bucur din suflet că i-am cunoscut. M-am bucurat de fiecare secundă petrecută în această tabără. Acum am motivația de a mă implica și mai mult decât am făcut-o până acum. Participarea la această Școală de Vară a fost una din cele mai bune alegeri făcute vreodată. Mă bucur din suflet de această frumoasă experiență pe care am trăit-o și recomand tuturor cu căldură participarea atât la viitoarele școli de vară, cât și la toate activitățile pro-viață. Pe scurt, pentru mine, această școală de vară a însemnat ... o alimentare cu motivație, de care aveam atâta nevoie”, a afirmat un participant din București.

„Pentru mine au fost clipe de neuitat, imagini și prietenii de durată, un început pentru o viață nouă,o posibilitate în plus de a prețui viața și eroii care o apară!”, a mărturisit un participant din Craiova.

„Acum știu cât de multe se pot face și că voi avea parte de sprijin și susținere pentru a aduce cât mai multe activități pro-viață și in Jibou. Vă mulțumesc pentru că mi-ați dat ocazia să descopăr așa multe lucruri noi și să înțeleg că fiecare gest mic contează, că suntem mai puternici decât credem noi!”, concluzionează o participantă din Jibou.

Școala de vară pentru lideri „Viitorul este pro-viață” a fost organizată de Asociațiile „Studenți pentru viață” și „România pentru viață” în perioada 1-4 august, la complexul Monterai din Poiana Brașov, unde 35 de tineri au fost implicați în dezbateri, conferințe și ateliere pe teme pro-viață și pro-familie, învățând cum să creeze o cultură publică a vieții și a valorilor creștine în comunitatea lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.