După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 21 martie 2019

Peter Costea 🔴 Semnați pentru libertatea religioasă

Libertatea religioasă este extrem de importantă, dar se află sub asediu din partea forțelor seculare.
Am promovat libertatea religioasă de mulți ani, inclusiv prin acțiuni judecătorești. Un exemplu relativ recent este cazul pe care l-am înregistrat în mai, anul trecut, împotriva orașului Gaveston din Texas pe motive de discriminare religioasă.
Cazul implica refuzul emiterii unei autorizații pentru a propovădui evanghelia în spațiul public unui pastor. Vă ofer o copie oficială a cazului, unde veți găsi multe detalii cu privire la el.
Semnând pentru mine, semnați pentru liberata religioasă.
Continuați să descărcați tabelele pentru semnături AICI, ghidul semnatarului AICI și lista centrelor de colectare a semnăturilor AICI.

NOTĂ: După cum știți, candidez la alegerile europarlamentare din mai 2019. Comentariile pe care le postez periodic sunt desemnate să vă faciliteze cunoașterea candidatului. Candidatura mea este independentă. Nu pot ajunge în Parlamentul European și nici nu pot promova această viziune, cu care agreează milioane de europeni, fără ajutorul vostru. Vă invit, deci, să accesați situl meu electronic pentru a afla mai multe detalii despre candidatura mea, ce mă califică să vă reprezint, ce mă motivează să vă reprezint, și mai ales ce puteți face fiecare dintre voi să asigurați că ajung în Parlamentul European unde să ne aducem contribuția la reînnoirea spirituală și valorică a Europei. Situl meu electoral poate fi vizitat la www.costea-parlamentuleuropean.ro
Peter Costea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.