După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

joi, 1 octombrie 2020

Cea mai mare companie aeriană din Japonia renunţă la expresia “doamnelor şi domnilor”. Cum se va adresa pasagerilor

 

Japan Airlines va folosi, de la 1 octombrie, în adresarea către pasageri formulări neutre de gen. Astfel, adresarea “doamnelor și domnilor” va fi înlocuită cu expresia “în atenţia pasagerilor” ori “toată lumea”, transmite BBC, care citează un site local.

Măsura se va aplica doar în anunţurile din limba engleză. În limba japoneză, adresarea utilizată pentru astfel de anunţuri este deja neutră din punctul de vedere al genului. 

Profesoara de sociologie Kazuya Kawaguchi, de la Universitatea Hiroshima Shudo, susţine că această schimbare a anunţului în limba engleză nu poate fi înţeleasă şi nici observată de aproape toţi pasagerii de limbă japoneză. 

Pe de altă parte, Kazuya Kawaguchi spune că eforturile companiei de a introduce măsuri prietenoase faţă de comunitatea LGBT ar trebui apreciate. “Cred că este important ca marile companii să înceapă astfel de bune practici, deoarece alte companii mijlocii sau mici tind să le urmeze”.

Compania aeriană Japan Airlines a anunţat că vrea “să creeze o atmosferă pozitivă și să trateze pe toată lumea cu respect”. “Ne-am angajat să nu discriminăm în funcție de gen, orientare sexuală, identitate de gen sau alte atribute personale”, a declarat purtătorul de cuvânt Mark Morimoto pentru Reuters. 

Japan Airlines nu este singura companie care introduce formulările neutre de gen. Air Canada și EasyJet au adoptat anul trecut acest tip de adresare.

Căsătoria între persoane de același sex nu este recunoscută legal în Japonia, însă sondajele sugerează că există un sprijin puternic în acest sens. Anul trecut, 13 cupluri de același sex din Japonia au solicitat dreptul de a se căsători.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.