După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 29 martie 2020

Rodica Volintiru 🔴 A mai trecut o zi din viață, la unii spre bine, la alți spre rău. Azi nu mă simt prea bine, dar o să fiu mai bine...



"INTRA IN CAMARUTA TA"(Matei 6;6)

Multumesc de rugaciuni si post dragii mei, multumesc ca sunteti alaturi de mine in aceasta perioada asa de grea. Azi nu ma simt prea bine, dar o sa fiu mai bine, cred asta, Domnul ma va intari. Azi noapte Domnul m-a pus sa mijlocesc cu lacrimi multe pentru poporul Sau, pentru cei ce mor nemantuiti, pentru toti cei in suferinta... Am simtit inima Domnului plangand pentru aceasta omenire;

"EU VREAU RASCUMPARAREA OMENIRII PENTRU CA AM MURIT PENTRU EA. VREAU RESTAURAREA CREDINCIOSILOR MEI, CARE S-AU DEPARTAT DE MINE, VREAU SA VA ADUC LA PIEPTUL MEU SA INTELEGETI CE MULT VA IUBESC..."
....................................
A mai trecut o zi din viata, la unii spre bine, la altii spre rau. Nimeni nu stie ce ne va aduce ziua de maine, dar stim ca trebuie sa cautam Fata Domnului, sa ne incredem in El si sa-L laudam.

Acest virus, nimeni nu stie cum umbla, la cine se duce si ce are in plan. Este ca un demon rau care cauta pe cine sa distruga. El pandeste, si vine si la cei pregatiti si sfinti si la cei slabi, si la bogati si la saraci. Ce-i de facut atunci?
INTRA IN CAMARUTA TA, este cea mai sigura protectie, unde sa stai de vorba cu Domnul si Mantuitorul tau.
Inainte sa se declanseze aceasta epidemie, Domnul mi-a aratat intristarea Lui fata de biserica Lui, in primul rand. Cum lumea, firea, mandria, obiceiurile religioase,ura, rautatea, gelozia, invidia, alergarea dupa placeri, bogatiile lumii acestea a capturat inima copiilor lui Dumnezeu, iar RELATIA cu Dumnezeu este atat de subreda.
Atunci Domnul a zis, ca va scutaura cerul si pamantul, ca sa ne DESLIPEASCA INIMA DE ABSOLUT TOT ce nu-i dupa voia Lui, de tot ce-i firesc, lumesc, traditii religioase fara Hristos . Si mi-a aratat Domnul o inima de care erau atasate tot felul de lucruri, ca si cum atasezi magnetii pe frigider.Cand a scuturat Domnul acea inima, toate ce erau atasate de ea, au cazut.Acum inima era curata si intreaga ca sa-l iubeasca pe Dumnezeu din toata inima cu tot sufletul si toata puterea.
De buna voie, omul nu se lasa de multe, dar Domnul in Bunatatea Lui, ne-a adus la acea situatie fortata, in care sa CAUTAM DOAR FATA LUI,
sa ne INTOARCEM LA DRAGOSTEA DANTAI si sa petrecem timp SINGUR CU EL.
Domnul mi-a mai accentuat, ca EL isi pregateste MIREASA,care inca NU este gata. El vrea ca biserica Lui, care-i MIREASA lui sa-l IUBEASCA DIN TOATA INIMA si sa fie CURATA. Pentru ca vremea este spre sfarsite, ceea ce Domnul ISUS doreste, este ca de acum sa ajungem sa ne indragostim de ISUS , MIRELE Cel mai iubit. Caci Duhul si Mireasa zic VINO DOAMNE ISUSE!
Cum ajung 2 tineri sa fie indragostiti ?
PETRECAND TIMP UNUL CU ALTUL, DOAR EI SINGURI.
Pana acum, cu totii am fost foarte ocupati, implicati in lume, in afaceri, in biserici, preocupati cu programele bisericesti ca sa fie totul frumos si bine, dar s-a NEGLIJAT RELATIA INTIMA CU DUMNEZEU IN CAMARUTA, FIECARE PERSOANA.
Dumnezeu VREA CEVA MAI MULT de la noi, ca sa putem fii rapiti.
SA FIM SINGURI CU EL IN CAMARUTA FIECARE SEPARAT.
Aici este SECRETUL unei vieti de biruinta de dragoste, de putere in incercare, cand dezvoltam aceasta RELATIE cu Dumnezeu SINGURI IN CAMARUTA.
Acum avem TIMP, pe care ni-l furase preocuparile zilnice, ca sa citim, meditam, ne rugam, cantam, si stam in liniste in Prezenta Domnului ca sa ASCULTAM vocea Lui. Pentru aceasta ne trebuie TIMP, si acum AVEM DIN BELSUG.

ULTIMA RUGACIUNE A DOMNULUI ISUS!

"SA FIM UNA IN HRISTOS!"

Ioan 17;21." Ma rog ca toti sa fie UNA, cum Tu, Tata, esti in Mine, si Eu in Tine; ca si ei sa fie UNA in Noi,
pentru ca lumea sa creada ca Tu M-ai trimis.

22. Eu le-am dat slava pe care Mi-ai dat-o Tu, pentru ca ei sa fie UNA, cum si Noi suntem UNA -

23. Eu in ei, si Tu in Mine - pentru ca ei sa fie in chip desavarsit UNA, ca sa cunoasca lumea ca Tu M-ai trimis si ca
i-ai iubit cum M-ai iubit pe Mine."

In aceasta vreme de incercare, un alt lucru pe care mi l-a accentuat Domnul Isus, este dorinta Lui ca noi sa fim UNA.
El vrea sa duca la indeplinire inaintea Tatalui Ceresc, ULTIMA SA RUGACIUNE;
"ca ei sa fie UNA dupa cum TU TATA ESTI IN MINE SI EU IN TINE"...
Vedem cu totii lipsa unitatii si a dragostei care a fost cel putin pana acum intre frati. Fiecare era cu ideile, parerile, teoriile lor...care au adus atata durere, despartire, rani si chiar ura intre frati si intre biserici.
Cum sa fie rapita biserica in aceste conditii?
ACUM, Duhul Domnului lucreaza la UNITATEA intre noi cu TATAL si Fiul si unii cu altii.
SUFERINTA, PRIGOANA a UNIT intotdeauna sufletele.
ACUM Domnul ne sensibilizeaza inimile, acolo in camaruta, ca sa ne vedem inima daca este REA si NECREDINCIOASA,
fara MILA SI COMPASIUNE pentru cel sarac, pentru cel in necaz, pentru cel care-i singur si pe moarte chiar.
ACUM Duhul Domnului vrea sa ne sensibilizeze ca sa simtim cu cei ce duc lupta in spitale, sa-i sustinem in rugaciune.
ACUM Duhul Domnului, vrea sa simtim cu cei care stau inchisi si nu au ce manca,
ACUM Duhul Domnului ne sensibilizeaza ca sa facem extra mila sa ajutam pe cei singuri, pe batrani, pe cei ce sunt bolnavi
ACUM Duhul Domnului ne indeamna sa ne cerem iertare unii de la altii pentru ca ne-am judecat, criticat, am invidiat si nu ne-a pasat de durerile celor care au trecut prin grele incercari, ba chiar am aruncat cu piatra in ei.
ACUM avem marea sansa de la Dumnezeu sa ne punem in ordine cu Dumnezeu; inima, gandurile, motivatiile si atitudinile inimilor si actiunilor noastre.
ACUM Duhul Domnului vrea sa ne cercetem CUVINTELE, sa fim constienti de puterea lor, si ca vom da socoteala de orice cuvant nefolositor care ne-a iesit din gura.
ACUM este vremea sa binecuvantam.
ACUM este vremea acestor versete sa devina REALITATE;
"Eu le-am dat slava pe care Mi-ai dat-o Tu,
pentru ca ei sa fie UNA, cum si Noi suntem UNA -
Eu in ei, si Tu in Mine - pentru ca ei sa fie in chip desavarsit UNA, ca sa cunoasca lumea ca Tu M-ai trimis si ca i-ai iubit cum M-ai iubit pe Mine."
-Sa meditam mai profuns asupra rugaciunii Domnului Isus si sa trecem la actiune.
E un HAR ca sa fim UNA cu HRISTOS si cu totii in HRISTOS!

Rodica Volintiru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.