Deja
am postat anul acesta câteva materiale privind modul în care CEDO ne strivește
drepturile (în primul rând libertatea religioasă și de conștiință) în favoarea
drepturilor seculariștilor. Recent am postat un material privind influența lui
Soros asupra CEDO. Explicam că o metodă pe care CEDO o folosește să ne
strivească drepturile și să ne marginalizeze este trierea părtinitoare a
cazurilor. Cazurile care implică drepturile „minorităților sexuale” sunt admise
de către CEDO în mod disproporționat la numărul persoanelor care constituie
acest grup social. Iar în majoritatea acestor cazuri, „minoritățile sexuale”
câștigă, iar noi pierdem.
Astăzi
vă dau încă un exemplu, petrecut săptămâna aceasta, privind părtinirea de care
dau dovadă judecătorii de la CEDO, acești „fii ai Iluminismului” zilelor
noastre. Acum câteva zile, CEDO a refuzat audierea cazului a două asistente
medicale creștine din Suedia care au fost concediate pentru că au refuzat să
participe la proceduri de avort. Și asta din convingeri religioase și pe bază
de conștiință. [Link: www.reuters.com]
Pe
înțelesul nostru ca și creștini, ele au refuzat să se facă părtașe la uciderea
pruncilor nenăscuți, fiindu-le teamă de conștiința lor și mai ales de Dumnezeu.
Din convingerea că avortul este omor, că omorul este un rău absolut, că oricare
formă de viață umană, născută ori nenăscută, incipientă ori în întregime
formată, sănătoasă ori nu, infectată cu COVID-19 sau nu, e la fel de valoroasă
și prețioasă și că trebuie protejată.
Am
studiat cazul și sunt convins ca este unul dintre cele mai importante cazuri
privind libertatea de conștiință care a bătut vreodată la porțile Curții
Europene a Drepturilor Omului. Asistentele
au pierdut litigiile în tribunalele suedeze și au făcut recurs la ultima
instanță de justiție posibilă: CEDO. Într-un
mic comentariu care a respins cazul, CEDO a afirmat că autoritățile suedeze au
acționat legal. Adică: Suedia și tribunalele suedeze practic declară existența
unei obligații a personalului medical de a ucide.
Una
dintre asistente este Ellinor Grimmark, de 43 de ani și mamă a doi copii, iar
cealaltă este Linda Steen. În mass-media suedeză ele au fost huiduite și
etichetate „extreme religious practitioners / practicante religioase
extremiste”. Astfel de afirmații ne constrâng să ne întrebăm dacă trăim pe
aceeași planetă ori pe același continent. Cum e posibil ca cineva care crede în
viața și sanctitatea vieții să fie etichetat „extremist religios”?
Și
mai rău, o feministă suedeză întreba, retoric, „ar fi posibil oare să-i avortăm
pe cei care sunt împotriva avortului?” Adică să ne omoare? Gândirea asta nu se
deosebește cu nimic de cea nazistă și ne înfioară.
Pentru
mine, Grimmark și Steen sunt eroine ale credinței, exemple de urmat pentru toți
creștinii din lume, laolaltă cu creștinii care refuză să facă ceremonii de
căsătorie homosexuală, cu cofetarii care refuză să facă torturi pentru nunțile
homosexualilor, cu creștinii care refuză să tipărească propagandă homosexuală,
ori fotografi creștini care refuză să-și pună serviciile în slujba căsătoriilor
homosexuale. Mulți dintre acești creștini își pierd locurile de muncă și
afacerile.
Noi
am suferit sub comunism, în timp ce creștinii occidentali erau liberi. Azi, noi
ne bucurăm de libertate religioasă, pe când ei sunt supuși discriminării,
batjocurilor și disprețului.
E
important, zic eu, să fim solidari cu cei care suferă și să facem tot ce ne stă
în putință ca aceste forme de discriminare împotriva creștinilor să nu prindă
viață în România.
Peter Costea
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.