După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 16 iulie 2019

Tony Berbece 🔴 “Bună ziua, fumați?”


Eram la o terasă cu familia ca să mâncăm o pizza unde am fost întrebat de chelner dacă fumez. I-am spus că nu pentru că sunt creștin. A început să râdă. A crezut că e o glumă și chiar i s-a părut una bună. Dar eu i-am spus că nu glumesc, sunt creștin, dar nu contrafăcut, nu de fațadă, chiar sunt creștin și eu am citit în Biblie, cartea noastră a creștinilor, că a-ți distruge trupul este echivalentul cu distrugerea Templului Dumnezeului tău, pentru că Dumnezeului nostru, Duhul Său Cel Sfânt, nu locuiește în locuri din piatră și lemn, ci în noi.

A plecat nedumerit. Sigur nu a mai avut cu nimeni discuția asta, chiar dacă a fost una extrem de scurtă. Ce mă deranjează pe mine la creștinismul pe care-l întâlnesc la tot pasul este faptul că este atât de contrafăcut, atât de falsificat, atât de neluat în serios, încât oamenii confundă contrafăcutul cu originalul, de fapt când ei întâlnesc un creștin autentic îl văd ca pe un ciudat, ca pe un fanatic, ca pe unul care ia prea în serios credința.

Obișnuiesc să binecuvintez oamenii spunându-le: “Să vă dea Dumnezeu sănătate!” Însă de când Bendeac a făcut mișto de expresia asta, adăugând și “Măicuța Domnului...”, oamenii râd când îi binecuvintez astfel, crezând că-l imit pe Bendeac. Mă doare când văd că oamenii sunt atât de repede dispuși să facă mișto de propria credință, să o terfelească, să o facă “un pamflet”, să o facă o glumă proastă. De fapt asta îmi spune că ei nu prețuiesc credința în Dumnezeu și nu au niciun sentiment pentru ea, pentru că eu nu aș face niciodată mișto de propria nevastă sau de propriul copil.

Așadar, trăim creștinismul sau doar declarăm că suntem creștini și habar nu avem ce presupune acest lucru? Bem, fumăm, ne drogăm, facem mișto de Dumnzeu și credem că putem fi creștini? Nicidecum, cine face aceste lucruri trăiește cea mai mare iluzie, iluzia unei credințe care mișcă, dar care e moartă de mult. Îmi e milă de oamenii care toată viața cred că sunt bine cu Dumnezeu, dar când vor ajunge dincolo vor realiza cât de departe erau de El, dar cel mai milă îmi e de oamenii care îi mint. Despre ei a zis Isus: Vai de voi, că nici voi nu intrați în Cer și nici pe alții nu lăsați să intre!

Cu prețuire,
Toni Berbece

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.