După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 15 februarie 2019

✉ Scrisoare misionară: Florin & Alina Popa, Madagascar

... pentru Dumnezeu toate lucrurile sunt posibile!
(NTR Matei 19:26)


"Doamne, am venit în Madagascar cu gândul clar de a vedea această națiune schimbată ... Una dintre cele mai sărace țări din lume, transformată pentru gloria Ta! Este oare posibil? Pentru mine nu, nu pentru oameni! Dar la Tine totul este POSIBIL!" (o însemnare din jurnalul meu spiritual din 23 ianuarie 2019 - Florin)

Există legături spirituale peste Madagascar pe care doar Dumnezeu le poate rupe. Cultura bazata pe onoare si rușine este foarte pregnantă aici.


Famandihana - Ospăț închinat morților
În una dintre duminici, în timp ce predicam într-o biserică penticostală despre identitatea noastră ca și creștini, Duhul Domnului mi-a pus pe inimă să vorbesc direct împotriva unui obicei păcătos - Famandihana! La sfârșitul programului, pastorul mi-a mulțumit că am predicat adevărul cu curaj spunându-mi că încă sunt mulți creștini, chiar în bisericile penticostale, care practică acest obicei. Aceasta este o sărbătoare păgână care are loc o dată la 7 ani, în timpul căreia strămoșii sunt deshumați, osemintele lor reînbălsămate și înfășurate în fâșii noi de pânză. Lacrimile sunt interzise pentru că acesta este un ospăț închinat morților. Malgașii consideră că strămoșii lor sunt intermediari între viață și Ființa Supremă, că pot aduce noroc și o viață mai bună. Cei care au o relație sănătoasă cu Domnul Isus și nu mai practică famandihana înfruntă adeseori furia familiei extinse. 
Vrem să fim o binecuvântare pentru acești oameni și în mod practic
Am văzut credincioșia unor malgași care dau partea Domnului din venitul lor puțin. De aceea dorim să le arătăm bunătatea Lui Dumnezeu și prin ajutor practic (orez și unele alimente de bază, ajutor medical). Doamnei Tahina i-am dăruit o mașină de paste la care lucrează cu hărnicie, începând cu ora 4 dimineața, pentru a vinde produse de patiserie. Pe Njaka și Jose i-am ajutat să își cumpere câte o bicicletă.


Continuarea: AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.