După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 18 ianuarie 2019

Cum a ajuns cuvântul „Familie" să declanșeze isterie în rândul angajaților Google: „Este ofensator, nepotrivit, homofob și greșit”

Un  șef executiv al companiei Google a declanșat un val de reacții negative din partea angajaților pentru că a folosit cuvântul "familie" într-o prezentare săptămânală, la nivelul companie, conform unor documentelor interne obținute de Fundația Daily News Caller.

Deranjul mare printre angajații Google a fost provocat de cuvântul „familie”, folosit de șeful Google a fost în timp ce discuta despre un produs destinat copiilor. Salariații s-au ofensat, susținând  că termemul folosit presupune că „familiile au copii”, arată documentele. Revolta  a fost atât de mare, încât un vicepreședinte Google a încercat să calmeze spiritele solicitând imediat un raport detaliat despre modul în care compania ar putea deveni mai incluzivă.

Fundația Daily News Caller susține că a primit documentele interne de la o sursă care a insistat asupra păstrării anonimatului. Și care spune că incidentul ar fi avut loc în martie 2017, după prezentarea, in cadrul companiei, a  produselor Unicorn, cuvântul „familie”  fiind considerat sinonim pentru „o familie cu copii ”. Iar legătura dintre familii și copii este, în opinia angajaților,  „ofensatoare, inadecvată, homofobă și greșită".

În documentul intern în care angajații Google își spun nemulțumirea se menționează:

„Această modalitate de a vorbi subestimează și reprezintă o lipsă de respect. Dacă vorbiți despre "copii", spuneți "copii"; avem un cuvânt perfect pentru asta. (...) Folosirea termenului "familie" ca sinonim pentru „cu copii" are o legătură strânsă cu organizații profund homofobe. Acest lucru nu înseamnă că nu ar trebui să folosim cuvântul "familie" pentru a ne referi la familii, ci să insistăm asupra faptului că familia nu implică copii.

Chiar și sensul, „potrivit pentru întreaga familie”, care ați putea crede că este inofensiv, este, de asemenea greșit. El funcționează numai dacă avem o concepție comună despre ceea ce înseamnă "întreaga familie", termen folosit cu preponderență pentru a se referi la o gospodărie cu doi adulți, de sex opus, într-o relație romantică / sexuală, cu doi sau mai mulți copii proprii. 

Deci, „potrivit pentru întreaga familie" nu înseamnă „toți oamenii", înseamnă "toți oamenii din familii", ceea ce înseamnă fie că toți acești oameni nu fac parte din familii sau ceva mai rău. Utilizați cuvântul „familie" pentru vă referi la o adunare de persoane care pot sau nu trăi împreună și pot sau nu să includă persoane de orice vârstă. Încetați să mai folosiți familie cu sensul de „familie cu copii”!.  Este ofensator, nepotrivit, homofob și greșit”.
 
Mesajul unui alt angajat supărat suna astfel:
„Folosirea cuvantului FAMILIE se încadrează în agenda  „valorilor familiei”, promovată de  dreapta conservatoare, care este absolut homofobă prin însăși definiția ei. În calitate de persoană heterosexuală, aflată într-o relație, găsesc temernul "familie" ca fiind ofensiv, deoarece ne exclude pe mine și pe prietenul meu, care nu avem copii”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.