După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 5 august 2018

MOMO, noul joc care duce la SINUCIDERE. O fetiţă de 12 ani din Argentina S-A FILMAT, înainte de a se spânzura...

Un nou joc extrem de periculos pentru copiii şi adolescenţii din toată lumea stârneşte îngrijorarea părinţilor şi a autorităţilor, după ce a devenit viral pe reţelele sociale. MOMO are ca scop subjugarea tinerilor până în punctul de a-i determina să se sinucidă. O primă victimă a fost semnalată în Argentina.

Jocul îi încurajează pe tineri să îl contacteze pe personajul Momo, pe una dintre reţelele sociale, WhatsApp, Facebook sau YouTube. “Momo” utilizează ca fotografie de profil imaginea unei sculpturi feminine, cu trăsături groteşti, ochi bulbucaţi, păr negru şi picioare de pasăre. Sculptura aparţine artistei japoneze Midori Hayashi, care însă nu doreşte să-şi asocieze creaţia cu imaginea unui astfel de joc, relatează Mirror.
Imediat ce tânărul îl contactează pe Momo pe una dintre reţelele sociale, avatarul începe să-i trimită victimei imagini violente şi să-i inducă ideea că Momo ar cunoaşte detalii din viaţa privată a utilizatorului. Momo ameninţă chiar că va apărea în timpul nopţii în casele tinerilor care participă la joc sau că le va întinde o capcană, dacă ei nu mai răspund mesajelor avatarului.
Jocul îi provoacă pe tineri să comunice cu un număr necunoscut. Persoana din spatele avatarului îi ameninţă pe jucători că vor păţi ceva grav dacă nu urmeză comenzile jocului. În final, personajul cere utilizatorilor să se sinucidă cu camera telefonului pornită.
Poliţia din Argentina investighează moartea unei fete de 12 ani, care s-a filmat înainte de a se spânzura în spatele casei. Autorităţile bănuiesc că moartea fetei ar avea legătură cu periculosul joc Momo, prin intermediul căruia ar fi fost încurajată să se sinucidă.
"Am consultat contactele de WhatsApp ale victimei şi încercăm să găsim persoana din spatele jocului, cu care fata de 12 ani a făcut schimb de mesaje", au anunţat autorităţile din Buenos Aires.
Printre ţările care au semnalat extinderea jocului Momo, se numără Germania, Mexic, Franţa şi Statele Unite.
"WhatsApp se ocupă de siguranţa utilizatorilor ", a declarat un purtător de cuvânt al WhatsApp." Este uşor să blochezi orice număr de telefon şi îi încurajăm pe utilizatori să ne comunice mesajele care le fac probleme, pentru a putea lua măsuri. "
Nicio victimă a jocului Momo nu a fost înregistrată în România.
Momo ar putea reprezenta o nouă variantă a jocului Balena Albastră, care în 2017, a condus la sute de sinucideri în toată lumea. Jocul, produs în Rusia, presupunea îndeplinirea a 50 de cerinţe ciudate, (de exemplu: "cu ajutorul unei lame taie pe piele semnul F57, trezeşte-te la 4:20 dimineaţa şi ascultă muzica trimisă de „balena ta”, să-ţi tai buza, înfige un ac în deget de cât mai multe ori, fă-ţi rău până simţi durerea, găseşte o clădire înaltă şi stai pe marginea ei"), ultima fiind sinuciderea.
Balena Albastră a pătruns şi în România şi a produs victime. O adolescentă de 15 ani din Sibiu s-a aruncat de pe un bloc turn de 9 etaje.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.