marți, 17 iulie 2018

Sintagma „GIRL UP” e trendy: Și o campanie ONU le învață „egalitatea de gen” pe adolescentele din România

de Mirela Florescu
Începe să facă valuri pe net tabăra de „egalitate de gen” pentru adolescente „GIRL UP!” din județul Covasna, finanțată de Departamentul de Stat al SUA.
Cu această o ocazie, la o căutare de rutină pe Facebook, se poate constata că sintagma „GIRL UP” devine destul de trendy în România: este și numele campaniei pentru adolescente a Fundației Națiunilor Unite (ONU).
Misiunea campaniei constă, la fel ca și tabăra din Covasna finanțată de SUA, din „împuternicirea fetelor” și „aducerea egalității de gen în România”. Campania GIRL UP a Fundației ONU s-a lansat în România la 20 iunie 2018, cu o chemare la semnarea de adeziuni și cu anunțul că se caută angajate pentru blog, pagina de Facebook și organizarea de evenimente.
Campania se pare că a ajuns în România la inițiativa unei adolescente din Capitală care este nemulțumită că profesorii români le spun elevilor despre diferențele biologice dintre fete și băieți. Tânăra mai pretinde că ea și colegele ei ar fi agresate sexual pe stradă la fiecare pas.

Campania GIRL UP a ONU își concentrează activitatea în țări precum India, Liberia, Malawi, Guatemala, Uganda și Etiopia. Poate că așa se explică felul în care arată pagina lor de web pentru România, care prezintă niște fete purtând văl islamic:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.