După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 3 iunie 2018

† Pastorul Orest Hapenciuc a plecat la Domnul!

L-am cunoscut din tineretea mea…
Am cantat cu corul in aceeasi slujba la care el a predicat si a venit sa ma felicite pentru cantarile cantate…. Mi-am dat seama din prima ca am de-a face cu un cunoscator de cor si cantare!
In anii care au urmat, ne-am intalnit pe la diverse slujiri. De fiecare data am povestit…
Canta frumos, ingrijit!
Era interesant sa-l urmaresc in povestirile lui… Imi povestea din experientele lui muzicale si pastorale…
DA, a fost pastor toata viata lui dar a fost si dirijor de cor in perioada studentiei si dupa in primii ani de activitate pastorala…
De la OREST HAPENCIUC am invatat sa-mi folosesc degetele mainii pe post de portativ pentru invatarea notelor : stanga pentru cheia Fa, dreapta pentru cheia SOL….
Era un foarte bun psiholog, avea simtul oamenilor…
In toti acesti ani am apreciat la el bunul simt, modestia, perseverenta in lucrare…
A fost un om sarac material dar bogat spiritual, un OM MUNCITOR! Predica pe puncte, la subiect…! De fiecare data i-am ascultat predicile cu placere si am tras invatatura din ele.
A avut si el parte de oameni care l-au vorbit de bine si care l-au vorbit de rau…., asa e in viata….
Fratele Orest Hapenciuc s-a nascut pe 8 noiembrie 1920 in Serbauti-Suceava, avand parinti pe Ilarion si Domnica Hapenciuc, fiind primul copil din cei 9ai familiei…
Pe 9 iunie 1946 a fost botezat in raul Suceava de fr. Bejinariu.
Din septembrie 1948 pana in iunie 1951 urmeaza cursurile teologice ale Institutului Baptist Bucuresti, primii 3 ani de studiu, apoi revine sa termine si anul 4 de studiu din septembrie 1954 si temina in iunie 1955.
In 1951 este ordinat ca pastor al bisericilor baptiste din Calafindesti, Serbauti si Maretia , jud. Suceava. Din 1958, preia si biserica din Falticeni. Peste cativa ani  indeplineste slujba de pastor si in bisericile din Bosanci, Ipotesti si Mihoveni. A mai fost pastor si in bisericile din Suceava si Botosani
Pe 1 iulie 1951 se casatoreste cu Domnica, fiica lui Olga si Loghin Hapenciuc…. ( ce coincidenta de nume….). El avea 31 ani, ea 21 ani …
Domnul i-a binecuvantat cu 5 copii:
  • Lidia  & Vasile Bilec
  • Otilia
  • Otniel
  • Abel  & Magdalena Patru
  • Dina
A locuit si trait in Falticeni-Suceava… A crescut animale…. La 96 de ani, inca avea 2 vaci cu lapte de care avea grija….
Pe 14 ianuarie 2016, Domnul o cheama acasa pe sotia sa…
DOMNUL l-a chemat ACASA pe 1 iunie 2018… Avea 97 de ani… (dublul varstei mele….)
DOMNUL SA VA BINECUVANTEZE SI SA VA MANGAIE pe voi toti cei care ati fost FAMILIA LUI OREST HAPENCIUC…


A fost UN OM! Petru mine PRIETEN si FRATE IN CHRISTOS!
Petrică Moisuc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.