După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 11 octombrie 2017

Sorin Cigher 🔴 Drepturi discriminate

Am aflat recent că orice simte un cetățean american este aprobat și încurajat, promovat ca fiind un act de curaj și de descoperirea a sinelui, chiar dacă unii simt că au devenit pisici peste noapte sau că s-au născut într-un trup greșit ce trebuie ajustat.
Direcția spre care ne îndreptăm este recunoașterea tuturor sentimentelor pe care unii oameni le pot avea, acceptarea și încurajarea modului în care se percep pe ei înșiși, acceptarea unor comportamente care sunt împotriva firii.
Dacă este așa, atunci vă rog să luați aminte la convingerile care mă definesc, pe care vreau să mi le recunoașteți și să mi le apărați, nefăcând nicio discriminare față de mine.
 Așadar:
  1. simt că sunt bărbat, așa m-am născut, așa m-a creat Dumnezeu. Nu vreau ca cineva să îmi atingă această convingere, mă simt ofensant față de cei care atentează la Dumnezeul meu care m-a creat după chipul Său;
  2. sunt convins că există un Dumnezeu care l-a creat pe Adam și a creat-o pe Eva, nu vreau sa cred altceva, este un drept al meu; El a creat un el și o ea;
  3. afirm că familia e formată dintr-un bărbat și o femeie și doresc să mi se apere libertatea de exprimare publică, să nu fiu amenințat, să nu-mi fie teamă să-mi popularizez convingerile;
  4. sunt deranjat de agenda LGBT și anomaliile pe care le promovează, simt că nu este făgașul bun al civilizației, fie ea și modernă, mă simt amenințat și cer să fiu apărat de doctrina lor;
  5. LGBT îmi otrăvește copiii cu ideologia agresivă pe care o practică, așadar, vă rog să îmi apărați familia și să cenzurați reclamele, articolele, programele, manifestările care ne descriminează;
  6. LGBT-ul va cere să adopte copii făcuți de un bărbat și o femeie, mă simt amenințat când anticipez aceasta, simt că familia este vânată și fac apel să mi se recunoască dreptul la liniște și la siguranță;
  7. observ că imaginile cu un nou tip de familie, „modernă”, sunt introduse forțat în manuale, în cărțile preșcolarilor, în desenele animate. Mă deranjează și vă rog să protejați mintea copiilor mei;
  8. simt că nu vreau să văd doi bărbați pupându-se pe stradă sau două femei îmbrățișându-se în văzul tuturor; mă simt ofensat, am alergie, vă rog să țineți cont de această ,,boală” pe care o am, scăpându-mă de aceste reprezentări hidoase;
  9. sunt convins că valorile creștinismului sunt atacate și cer ajutor pentru apărarea lor;
  10. simt că vreau să fiu conservator cu privire la valorile morale și ale familiei, nu deranjez pe nimeni, lăsați-mă să-mi trăiesc creștinismul în care cred;
  11. simt că presa este controlată și nu-mi promovează convingerile, deși unii reporteri ar face-o...
  12. simt un atentat grav la adresa lui Dumnezeu și la ceea ce El a creat. Simt că este dezonorat și că I se încalcă principiile! Cine trece de partea Lui?
  13. văd bine că toți cetățenii creștini sunt ignorați de clasa politică. Mor creștinii martirizați și nimeni nu trimite mesaje de condoleanțe. Însă, dacă apar atentate în care teroriștii fac ravagii, toată lumea, inclusiv politicul, se solidarizează;
  14. simt că biserica nu este respectată, mai degrabă izolată, discriminată și batjocorită. Vă rog să aparați biserica, sunt parte din ea!
  15. simt că nimeni nu ține cont de solicitarea celor 3.000.000 de oameni, printre care și eu, și că acțiunea noastră este etichetată ca intolerantă și fanatică; vă gor să grăbiți procedurile pentru organizarea referendumului!
Dacă tot puneți preț pe convingerile micuților care se cred fetițe, dacă îi încurajați și le facilitați comportamentul creatorilor de modă care ies goi pe scenă, de mână cu copii, țineți cont și de simțămintele normale, morale, sănătoase care cu adevărat aduc progres societății!

Cigher Sorin 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.