După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 4 septembrie 2017

Retailerul britanic John Lewis elimină etichetele „băieți“ și „fete“ de pe hainele pentru copii. În tăvălugul „genului neutru” vor intra și uniformele școlare

Compania John Lewis a lansat o gamă de haine pentru copii, „neutre” din punctul de vedere al genului, devenind primul retailer din Marea Britanie care elimină etichetele „băieți” și ”fete”, scrie The Telegraph, potrivit ActiveNews.ro.

Una dintre cele mai mari companii de retail din Marea Britanie, John Lewis, susține că  a luat această măsură pentru că nu vrea să „consolideze stereotipurile gender” prin îmbrăcămintea pentru copii, așa că de acum toate articolele vestimentare pentru micuții  de la 0 la 14 ani vor avea etichete unisex. Pentru moment au scăpat de această etichetare unisex uniformele școlare, dar urmează ca și ele să intre în tăvălugul „genului neutru”.

Caroline Bettis, șefa departamentului de îmbrăcăminte pentru copii de la John Lewis, a afirmat:  „Am introdus noi etichete pentru îmbrăcăminte la colecțiile de haine John Lewis în 2016. Nu vrem să consolidăm stereotipurile de gen în cadrul colecțiilor noastre John Lewis, ci să oferim clienților noștri mai multe posibilități de alegere și varietate, astfel încât părintele sau copilul să poată alege ceea ce ar dori să poarte. În conformitate cu linie de schimbare pe care am adoptat-o, politica noastră este să nu mai specificăm zone sau să folosim semne care spun „fete” sau „băieți”, în magazinele noastre".

Prin campania denumită „Lăsați hainele să fie haine”, declanșată de o grupare care militează impotriva stereotipurilor de gen în îmbrăcămintea copiilor, retailerul din Marea Britanie s-ar fi consultat cu aceasta în privința shimbării. Activiștii au lăudat inițiativa celor de la John Lewis, despre care spun că este „fantastică". Ei se consideră însă că mai există multe alte companii care folosesc aceleași slogane fixe, învechite, stereotipice pentru haine și speră să fie lansate tot mai multe game de haine unisex.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.