După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

sâmbătă, 9 septembrie 2017

Împotriva cenzurării identității creștine în Europa! Un ceh curajos a protestat într-un mod inedit față de decizia Lidl de a scoate Crucea de pe ambalaje: A venit la cumpărături cu o CRUCE uriașă

Decizia celor de la Lidl de a elimina simbolul religios, Crucea, de pe unele ambalaje ale produselor grecești este tot mai contestată de clienții lanțului german. Dacă unii europeni au ales să boicoteze magazinele Lidl, refuzând să mai cumpere de aici, în Cehia, un bărbat a ales să protesteze și altfel față de măsura cenzurării unui simbol religios creștin.

Martin Zapletal  a pornit într-un un tur al celor trei magazine Lidl din orașul său natal. Purtând veșminte din epoca medievală și cu un crucifix de lemn de aproape un metru în mână, cehul Martin a dorit să binecuvânteze produsele rămase fără simbol creștin din magazinele Lidl din orașul Olomouc.  „Crucifixul este foarte vechi, iar costumele au fost improvizate”, a spus Martin, care nu a fost singur în această acțiune, ci însoțit de un prieten.
 
Cei doi au mers în cele trei magazine Lidl pentru a da „binecuvântare” produselor rămase, peste noapte, din prea multă corectitudine politică, fără Cruce. În plimbarea lor prin magazine, ei au discutat și cu alți clienți deranjați de măsura celor de la Lidl și au umplut coșurile cu produsele aflate în centrul disputei, pe care însă le-au lăsat la casă, fără a le cumpăra.

Continuarea pe www.activenews.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.