După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

miercuri, 2 august 2017

Incredibil: susținătorii homosexualității au pus tunurile pe Tarom, după ce compania a făcut o reclamă legată de familia naturală

Compania națională de transport aerian Tarom a lansat o ofertă care a generat multă ură din partea mai multor persoane, care au acuzat compania că apără familia naturală, scrie ActiveNews.ro.

"Susținem călătoriile în familie! Pe rutele Iași-Luton și București-Londra (LHR), dacă soțul plătește, soția și copiii beneficiază de o reducere de 50% din tarif. Perioada de călătorie este până la 31 octombrie. Vă așteptăm cu drag!", este reclama postată pe contul de Facebook al companiei.

Sintagma "dacă soțul plătește" a generat proteste din partea mai multor persoane: "Și dacă soția plătește? Și dacă am copii cu ea, dar nu suntem căsătoriți? :)) sau e o oferta «tradițională»? Vedeți, băi Tarom, de-asta vă mănâncă pe voi falimentul. Așteptați să călătorească doar 'familia' în care plătește doar barbatul. Ca și când femeia și copiii sunt de rangul doi. Dacă vreau să călătoresc pe această rută împreună cu partenerul meu (familie formată din persoane de același sex), beneficiem de ofertă? Ori este dedicată doar familiilor heterosexual-tradiționale? Orice echipă de Marketing poate face erori, nu este sfârșitul lumii. Recomandarea mea pentru voi, TAROM, este să ștergeți această postare și să veniți cu una gândită mai bine, mizând pe faptul că ați ascultat comunitatea și ați creat o ofertă adaptată cerințelor acestora. Va ieși o formă chiar apreciată de comunicare. Bafta pe viitor la campanii mai bine gândite", sunt doar o parte a mesajelor trimise companiei.

Postarea a fost ștearsă de pe contul de Facebook al Tarom.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.