După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 4 iulie 2017

Scopurile ASCUNSE și INTERESATE ale CAMPANIEI LGBT. „Instrumentul „Gay Pride” DEFAVORIZEAZĂ ABUZIV întreaga categorie”

Marii intelectuali homosexuali erau discreți, spre deosebire de activiști, spune Teodor Baconschi, care notează că activiștii întrețin deliberat un scandal din care unii extrag avantaje.

„Proust sau Yourcenar erau homosexuali: o totală discreție, fin aluzivă, le-a marcat opera. Un fost ambasador francez la București era de asemenea gay: a venit cu ”soțul” său la post, dar nu s-a afișat cu el ostentativ, în contexte oficiale. Se știa că așa stau lucrurile, iar non-tapajul dădea poveștii un aer normal”, notează teologul și diplomatul, pe Facebook.

„Majoritatea celor cu această opțiune (fie ea înnăscută sau dobândită) e formată din oameni care-și asumă diferența fără stridențe isterice, militante, revoluționare. După mine, campania LGBT și instrumentul numit ”Gay Pride” defavorizează abuziv întreaga categorie, întreținând deliberat un scandal din care unii extrag avantaje, tocmai pentru că fac valuri artificiale”, mai scrie Teodor Baconschi.

Continuarea pe www.evz.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.