După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

luni, 8 mai 2017

Florin Ianovici — Ce contează cu adevărat

Când eram copil mă uitam după daruri. Cu cât mai multe cu atât mai bine.
Când am devenit adolescent mă uitam după gașcă. Cu cât erau mai mulți, cu atât era mai bine.
Când am devenit tânăr mă uitam după ea. Fericită ziua când am ales-o. Sau ea pe mine. Cine poate ști cu exactitate?
Când am intrat mai bine în viața mă uitam după serviciu și casă. E bine că azi privesc lumea din casă. Și plec de acasă la serviciu. Zi după zi.
Când am devenit matur mă uitam după o casă mai mare și o slujbă mai bună. Și zilele erau unele mai bune, altele mai rele.
Mai urmează capitolul bătrâneții. Cu pensie. Posibil.
Și apoi finalul.
Așa s-ar fi scris viața dacă nu venea El. Fiul lui Dumnezeu a rescris istoria vieții mele. Am primit o altă chemare. Să devin ucenicul Lui.
E tot ce contează. Viața mea însăși e a Lui. Cu tot ceea ce am.
Îi mulțumesc că nu m-a lăsat singur: Mina, Aniela, Carina, Adi și frații și surorile în Hristos.
Cât de bogat sunt. Și dator până la ultima suflare.
Hristos în noi nădejdea slavei. Tu ești tot ce am mai de preț. 
Și ești tot ceea ce contează fiindcă fără tine nu aș fi trait cu adevărat.
Mulțumesc că m-ai chemat să te slujesc.
Florin Ianovici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.