miercuri, 10 mai 2017

Deputat Doru Coliu: "Pe 31 Mai, voi fi în Finlanda într-o delegație a Comisiei Românilor de Pretutindeni din Camera Deputaților , pentru a discuta cu partea finlandeza cum putem rezolva cazul Smicală..."


La o întâlnire cu Delegația Parlamentară Finlandeza în frunte cu doamna Ambasadoare a Finlandei, în care le-am prezentat din nou cazul Camelia Smicala și mi-am arătat indignarea față de autoritățile din Finlanda care nu respectă cetățenii României și i-am asigurat că o să fac tot ce este posibil până se rezolvă problema !
Am trimis acest caz și la Comisia Juridică a Camerei Deputatilor.
Pe 31 Mai, voi fi în Finlanda într-o delegație a Comisiei Românilor de Pretutindeni din Camera Deputaților , pentru a discuta cu partea finlandeza cum putem rezolva acest caz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.