După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

duminică, 9 aprilie 2017

✉ Scrisoare misionară: Uday şi Silvia

Dragi frati si surori,

      A trecut multă vreme de când nu am mai scris, însă am credința că nu ne-ați uitat, și dorim să vă mulțumim celor care ne-ați susținut într-un fel sau altul, și mai ales în rugăciuni.
        

În Romania

      A venit vremea să dezvăluiesc motivul șederii noastre prelungite în Romania. Sunt mulți dintre dumneavoastră care știu, însă doresc să mă asigur că se cunoaște acest lucru și să mărturisesc că, rugăciunile sunt ascultate pentru că avem un Tată minunat. Ei bine, ne-am dorit mult un copilas și Domnul ne-a  calauzit să venim în Romania și aici, cu ajutorul Lui, doctorița mi-a spus că îl voi aduce pe lume undeva în jurul datei de 9 iulie. La ultima ecografie totul a fost foarte bine. 
Dăm slavă Domnului pentru asta și dorim să vă alăturați nouă în rugăciune, ca Domnul să ne țină în continuare sănătoși pe mine si pe copil. 
 

În Scoția

      Uday a participat la cateva module din școala Kairos, din care unul este în Scoția unde am și plecat împreuna cu grupul de români în ianuarie,  de unde eu m-am întors mai repede iar Uday și restul fraților s-au întors la începutul lui martie. Multumim Domnului că EL este Învățătorul nostru și ne poarta în carul Lui de biruință. Eu personal, m-am bucurat să cunosc oameni deosebiți, cu un caracter frumos în Domnul.   

    
India

      Privind către India și lucrarea de acolo, inima noastră încă bate pentru acele meleaguri. După cum stiți este o echipă care continuă lucrarea și care acum este compusă din  5 membri. În ultimele 2 luni nu am reusit să le trimitem suport așa că lucrarea cu copiii a trebuit să fie întreruptă până luna aceasta, când am putut să le trimitem ceva, și astfel lucrarea a fost reluată. Lucrarea în ce priveste evanghelizarea celor 100 de  comunități  din zona Dooars, (viziunea lui Uday) a stagnat și ea pentru o vreme, din aceleași motive.

      Uday se gândește de mult, încă de anul trecut, că trebuie să se întoarcă pentru o lună în India, pentru a  vedea lucrarea și a ajuta la bunul mers al lucrurilor, totodată însă, eu îl văd că se îngrijorează deoarece sarcina mea va fi de 7 luni și nu ar dori să mă lase singură. Dar eu am credință că totul va decurge bine, așa că 
vă rugăm să mijlociți la Tata, ca Uday să aibă încredintare deplină de la Domnul că e voia Lui să meargă în India pentru o lună. Biletul către India este pe 10 aprilie, de aceea rugați-vă pentru resurse necesare în privința reîntoarcerii lui în Romania, undeva pe 10 mai. 

      Domnul să vă răsplătească dragostea, ajutorul dumneavoastră de orice fel și fie ca toți să participăm cu toată inima, la extinderea Împărăției Lui!

Maranata, Domnul nostru vine!
Vă îmbrățișăm cu drag, Uday, Silvia și copilașul! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.