După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

sâmbătă, 31 decembrie 2016

Descoperă.ro: O fetiţă transsexuală, pe coperta National Geographic. Comunitatea LGBT a salutat iniţiativa, dar unii oameni au ameninţat că vor renunţa la abonamentul la National Geografic. Asociaţia Familiei Americane a denunţat exploatarea unui copil pentru apărarea unei cauze, iar animatorul unui radio evanghelic i-a reproşat revistei că a transformat un copil cu sentimente confuze într-o celebritate internaţională...

Revista National Geographic va consacra numărul din ianuarie 2017 persoanelor transgender şi problemelor cu care acestea încă se mai confruntă.
Tocmai de aceea, pe coperta publicaţiei va apărea Avery Jackson, în vârstă de 9 ani, care s-a născut într-un corp de băiat, dar care a decis la 5 ani că este fetiţă.
Sub titlul ”Revoluţia genului”, jurnaliştii de la National Geographic vor publica o anchetă la care au participat 80 de copii, toţi în vârstă de 9 ani, din opt ţări diferite.
Redactorul-şef al revistei a susţinut că a ales acest subiect deoarece persoanele transgender sunt tot mai numeroase, dar continuă să fie respinse sau neînţelese de doi din trei americani.
Continuarea pe www.descopera.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.