După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

vineri, 21 octombrie 2016

Adevărul.ro: Iohannis face un pas înapoi în problema căsătoriilor între persoane de acelaşi sex: Doresc o discuţie onestă. Nu am acuzat Biserica. Este nevoie de conciliere


Preşedintele Klaus Iohannis a spus că declaraţiile sale de toleranţă au fost interpretate în mod greşit, ceea ce arată nevoia de conciliere socială. Şeful statului a spus că nu a intenţionat să atace Biserica Ortdoxă Română sau o altă Biserică.

„Au perfectă dreptate. Deja felul în care unii au interpretat afirmaţiile mele arată nevoia de conciliere, de pace socială. Eu nu am acuzat pe nimeni şi nici nu am intenţionat să acuz Biserica Ortodoxă Română sau Biserica Pendicostală. Eu am atras atenţia asupra unor pericole. Coaliţia pentru Familie mi-a spus să detaliez. Au dreptul la petiţie. Este un demers constituţional. Nu a pus nimeni ceva sub semnul întrebării. Doresc o discuţie onestă, calmă“, a spus Klaus Iohannis.

Oficialii Patriarhiei Române au trimis în cursul zilei de joi, 20 octombrie, un comunicat de presă ca reacţie la declaraţia preşedintelui Iohannis privind căsătoria persoanelor de acelaşi sex.

Citeste mai mult: adev.ro/ofecz1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.