După 7 ani de existenţă, cu peste 31 000 de postări, cu peste 50 de milioane de vizualizări (50 025 543 la 29.09.2020), cu peste 55 000 de abonaţi la newsletter-ul zilnic, cu un record de 197.071 accesări într-o singură zi, devenind astfel portalul de ştiri creştine din România cu cea mai rapidă creştere şi cu cele mai multe vizualizări, părăsim platforma Blogger şi:

̶S̶u̶n̶t̶e̶m̶ ̶î̶n̶ ̶c̶o̶n̶s̶t̶r̶u̶c̶ţ̶i̶a̶ ̶u̶n̶u̶i̶ ̶s̶i̶t̶e̶ ̶p̶r̶o̶f̶e̶s̶i̶o̶n̶a̶l̶,̶ ̶a̶d̶a̶p̶t̶a̶t̶ ̶c̶e̶r̶i̶n̶ţ̶e̶l̶o̶r̶ ̶t̶e̶h̶n̶o̶l̶o̶g̶i̶e̶i̶ ̶m̶o̶d̶e̶r̶n̶e̶

̶A̶n̶g̶a̶j̶ă̶m̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶d̶̶̶a̶̶̶c̶̶̶t̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶c̶o̶r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶n̶ţ̶i̶ ̶̶̶r̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶i̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶a̶̶̶l̶̶̶i̶̶̶ ̶̶̶ ̶ş̶i̶ ̶d̶i̶n̶ ̶d̶i̶a̶s̶p̶o̶r̶a̶ ̶r̶o̶m̶â̶n̶ă̶

Încheiem parteneriate cu noi publicaţii şi site-uri de media

marți, 30 august 2016

✉ Scrisoare misionară: Zsolt Nagy, Peru

Salutări călduroase din Peru

      Știu că în ultima mea scrisoare am scris că e posibil ca până în septembrie să nu am acces la internet, dar am ieșit din San Fausto mai repede decât planificam eu, așa că m-am decis să vă scriu.               

    În primul rând, vreau să vă mulțumesc pentru rugăciunile voastre. Dau slavă Domnului pentru că față de anul trecut, anul acesta am avut mai puține probleme de sănătate. Poate, la prima vedere, acest subiect pare a fi fără o importanță prea mare, dar am ajuns să înțeleg cât de greu este să fii bolnav într-un mediu unde nu ai acces la spitalizare sau la medici, unde nu ai dispensar, nu ai farmacie și nici medici într-o rază de 2 ore de mers pe râu. Mulțumesc Domnului că m-a păzit de tot ce e rău și nu a fost nevoie să ies de urgență din cauza problemelor de sănătate.


    Pentru trei săptămâni am fost într-o comunitate Asheninka alături de familia Dumitru, unde am avut posibilitatea de a vedea mai în ansamblu ce înseamnă lucrarea într-un trib animist. Am văzut cât de greu le este oamenilor să se lase de obiceiurile lor preluate de la strămoși, să renunțe la „credința” lor în duhuri și în lumea spirituală, cât de greu le este să accepte că singura șansă și posibiliate de a fi salvați este doar Hristos. În acest timp, cât am fost acolo, a murit un bebeluș; de fapt s-a născut moartă. Era o fetiță. Părinții ei au dus-o departe, în pădure, la o distanță de o oră de mers pe jos și acolo au înmormântat-o, pentru ca duhul ei să nu se mai întoarcă în comunitate.


        În acest scurt timp am conștientizat un lucru: cât de mare nevoie este ca oamenii de aici, și nu doar de aici, să audă Evanghelia. Este o nevoie urgentă, dar, mai mult de atât, e nevoie ca cei care vestesc Evanghelia să fie pregătiți și perseverenți în această lucrare. E nevoie de înțelepciune și de călăuzirea Duhului Sfânt pentru a evita erorile care pot să dărâme lucrarea.
   Mă rog ca Dumnezeu să-mi dea înțelepciune și pricepere să pot să devin din ce în ce mai mult un lucrător eficient, la locul lui, un lucrător pregătit de Dumnezeu. Pentru început ofer o mână de ajutor Adinei, în lucrarea cu copiii, profitând de ocazie să învăț de la ea. Copiii din comunitate se adună de două ori pe săptămână pentru a asculta Cuvântul lui Dumnezeu, iar cei mai mari chiar sunt receptivi la ceea ce învață acolo. Ce m-a surprins foarte mult este că de multe ori se pare că nu sunt atenți, se uită în stânga, în dreapta, povestesc între ei... și, totuși, când trebuie să răspundă la întrebari chiar știu răspunsul. Fie ca această lucrare să aducă schimbare în viața lor, schimbare care să influențeze deciziile și viitorul lor și să-i direcționeze spre Hristos.


       Pentru aproximativ o lună am ieșit din San Fausto. La ora actuală sunt în Pucallpa, până la începutul lui septembrie, când ne vom întoarce cu toții la Lima. Cât suntem aici, în Pucallpa, pe lângă treburile de aici am început demersurile pentru permis de motocicletă și aș dori mult să o pot lua înainte de a pleca în Lima.

   - Rugați-vă împreună cu mine ca Dumnezeu să-mi dea înțelepciune să mă pregătesc la acest examen și să îl pot lua cu bine.


       - Rugați-vă, de asemenea, să pot să mă disciplinez în studiu și în rugăciune. De multe ori timpul e greu de organizat și exact pentru asta aș dori să fiu mai perseverent în rugaciune și în studiu.


     - Rugați-vă pentru tribul Asheninka din San Fausto, ca Dumnezeu să lucreze în inimile lor, să înțeleagă cât de mare nevoie au de Dumnezeu și să vină la pocăință.

       Ne apropiem cu pași grăbiți de ziua în care se va lua harul. Fie ca în ziua respectivă să putem sta cu toții cu capul sus înaintea Lui, împreună cu familiile noastre și cu cei care ne-au fost încredințați. Nu că am avea vreun merit, dar prin jertfa de pe Golgota putem să avem nădejdea că El ne va duce în Împărăția Sa împreună cu toți cei care și-au predat viața încă de aici, de pe pământ. Nu în ultimul rând vă mulțumesc fiecăruia pentru rugăciunile înălțate pentru mine. Tatăl ceresc să vă binecuvânteze pe toți cei care sunteți parte, într-un fel sau altul, a acestei lucrări.

                                           Cu prețuire,
                                            Zsolti Nagy


Zsolt Nagy este membru în Biserica Creştină după Evanghelie de limba maghiară, din Crasna, judeţul Sălaj.

Contact: Tel: 0752145116, e-mail: nzsolty_22@yahoo.com

Pentru susţinerea financiară este deschis următorul cont:
RO83BRDE320SV20936253200

Vezi şi prima:

✉ Scrisoare misionară: Zsolt Nagy


Vezi şi alte scrisori misionare în pagina:

Puls misionar român

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.